Press room

Informacje prasowe

04 października 2018, 09:42

Amica na targach Warsaw Home 2018 – polski debiut nowej linii X-type

Warsaw Home to Międzynarodowe Targi Wyposażenia Wnętrz, które odbywają się od 4 do 7 października w Ptak Expo w Nadarzynie pod Warszawą. Wśród producentów i dystrybutorów z branży meblowej, dekoracyjnej oraz wykończeniowej, swoje produkty zaprezentuje również największy polski producent artykułów gospodarstwa domowego, jakim jest Amica. Podczas targów zadebiutuje w naszym kraju nowa linia sprzętów X-type, które zostały pokazane na niedawno zakończonych targach IFA w Berlinie.

Amica należy do największych europejskich producentów artykułów gospodarstwa domowego i od ponad 70-ciu lat cieszy się powodzeniem między innymi w Niemczech, w Wielkiej Brytanii, w Skandynawii i na wschodzie Europy.

- Targi Warsaw Home są okazją dla odwiedzających do przyjrzenia się najnowszym trendom w wyposażeniu wnętrz, kierunkom rozwoju polskiego designu i poszukiwania wnętrzarskich inspiracji. Jako firma chcemy być blisko naszych klientów i pokazać nasze nowości, zarówno jeżeli chodzi o sprzęt, jak i zastosowane w nim rozwiązania, ułatwiające życie. Tegoroczne targi mają dla nas o tyle duże znaczenie, że pierwszy raz w Polsce prezentujemy naszą najnowszą linię produktów Amica X-type. Jako firma cały czas pracujemy nad rozbudową produktów do zabudowy, a urządzenia serii X-type są przykładem ergonomii i funkcjonalności, które z pewnością znajdą wielu zadowolonych użytkowników. Adresujemy je do najbardziej wymagających klientów, którzy chcieliby mieć w domu wyposażenie z jednej linii wzorniczej, idealnie wkomponowane w nowoczesną kuchnię powiedział Tomasz Pietrzyk, PR manager Grupy Amica.

Wśród wystawowych nowości z linii X-type, które zapewniają przełomowe w branży udogodnienia, znajdą się m.in. automatycznie otwierany piekarnik z innowacyjną funkcją OpenUp, intuicyjna płyta grzejna 77 cm, okap 90 cm sterowany gestem, szuflada grzejna, kompaktowy piekarnik 2 w 1, chłodziarka do wina i lodówka z systemem zarządzania przestrzenią. Ich projekt powstawał na podstawie kompleksowych badań rynkowych – w tym badań etnograficznych, które precyzyjnie zdefiniowały potrzeby i oczekiwania klientów poprzez ich obserwowanie w trakcie realnego korzystania z produktów.

Wyczekiwaną przez polskich klientów premierą jest oferta winiarek, które Amica planuje spopularyzować wśród klientów indywidualnych. Produkty zyskały już zainteresowanie konsumentów z Francji i Anglii, a w ocenie zarządu Grupy, mają także potencjał sprzedażowy w Polsce w perspektywie najbliższych lat.

Ze względu na to, że Targi Warsaw Home są konceptem mieszanym, skierowanym zarówno do środowiska z branży, jak i klientów indywidualnych, na stoisku nie zabraknie zarówno dobrze znanego sprzętu z dotychczasowej oferty marki Amica, jak i wielu atrakcji. Gotowanie na żywo (piątek i sobota) na płytach intuicyjnych oraz piekarnikach Integra z programatorami z linii IN poprowadzi mistrz kuchni Andrzej Polan, a na odwiedzających czekać będą eksperci, którzy odpowiedzą a wszystkie pytania i zaprezentują użyteczne rozwiązania, w które wyposażono poszczególne urządzenia.

###

Grupa Amica to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego. W ofercie posiada pełną gamę urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi funkcjami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Poprzez marki Amica, Gram, Hansa i CDA Grupa generuje ponad 70 procent przychodów na blisko 60 rynkach zagranicznych. W swojej fabryce we Wronkach Amica produkuje kuchnie gazowe i elektryczne, a także płyty grzejne. W Polsce zatrudnia ponad 2,5 tys. ludzi zapewniając pracownikom szereg benefitów – m.in. przedszkole i żłobek oraz dostęp do własnego ośrodka wypoczynkowego. W całej Grupie Amica pracuje ponad 3 tysiące osób.

Poleć komunikat prasowy