Press room

Informacje prasowe

Aktualności

01 września 2009, 09:06

Nowoczesny minimalizm

Amica Wronki S.A. rusza z jesienną ofertą produktową. Przygotowano ją jak zwykle na przypadający w IV kwartale szczyt sezonu sprzedaży. Na szczególną uwagę zasługuje nowa linia piekarników do zabudowy Scandium. ...

Dowiedz się więcej
26 sierpnia 2009, 08:24

Amica skutecznie walczy z kryzysem

Choć kryzys w pełni Amica Wronki S.A. nadal skutecznie z nim walczy umacniając swoją pozycję w sektorze dużego AGD. Dynamika sprzedaży w okresie do lipca 2009 vs. 2008 wyniosła w Amice 7,1 proc. podczas gdy na rynku tylko 5,2 proc. Wroniecka firma wyprzedziła więc sektor o prawie 2 punkty proc. Najpoważniejsze wzrosty zanotowano w ważnym dla Amiki obszarze pralnictwa. ...

Dowiedz się więcej
21 sierpnia 2009, 13:22

Amica wyposaży ekologiczny dom typOwy

Amica uczestniczy w jednym z najciekawszych projektów architektonicznych w Europie. Spółka wyposaży w najwyższej klasy energooszczędny sprzęt AGD, budowany pod Pszczyną Indywidualny Dom Typowy, projektu Roberta Koniecznego z pracowni KWK Promes. ...

Dowiedz się więcej
06 lipca 2009, 10:59

Amica stawia na funkcjonalność

Technologia, nowoczesność i łatwość obsługi - trzy filary marki Amica - znalazły odzwierciedlenie w nowej odsłonie serwisu internetowego producenta sprzętu AGD. Prace nad serwisem poprzedziła seria badań, dając szanse jego współtworzenia obecnym i przyszłym użytkownikom. ...

Dowiedz się więcej
02 lipca 2009, 11:57

Podłącz i używaj

Amica Wronki S.A., jako pierwszy producent AGD w Polsce wprowadziła płytę indukcyjną zasilaną napięciem 230 V. Poszerzenie oferty o płytę sprawia, że na rynku powstaje zupełnie nowy segment tego typu urządzeń zasilanych energią elektryczną. ...

Dowiedz się więcej
18 czerwca 2009, 17:22

Złote godło Marki Godnej Najwyższego Zaufania dla Amiki

Już po raz dziewiąty europejscy konsumenci wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands dowiodła, że wśród Europejczyków zaufanie do marek jest jednym z podstawowych czynników decydujących o wyborze konkretnych produktów. ...

Dowiedz się więcej