Press room

Informacje prasowe

Aktualności

26 stycznia 2010, 09:03

Pralki mocno na plusie

Amica Wronki zwiększyła swój udział w sprzedaży sprzętu pralniczego do 7,6 proc. Miała na to wpływ, przede wszystkim, wysoka sprzedaż nowoczesnej linii Nawigator. W roku 2008 wroniecka spółka miała 4,5 proc. udziału w tym sektorze. ...

Dowiedz się więcej
25 stycznia 2010, 09:34

Wybierz zestaw. Odbierz gratis

Amica ruszyła z kolejną promocją typu 1+1=3. Przy zakupie zestawu do zabudowy (piekarnik + płyta) kupujący mogą liczyć nie tylko na promocyjną cenę. Klienci, którzy zdecydują się na zakup dodatkowego urządzenia (okap lub zmywarka) mogą otrzymać dodatkowy wartościowy sprzęt za darmo. ...

Dowiedz się więcej
30 grudnia 2009, 12:27

Amica, kuchnia.tv i domo zapraszają na wyprawę do Skandynawii

Dwa kanały telewizyjne: Domo i kuchnia.tv wspólnie z Amiką ogłosiły początek przyjmowania zgłoszeń do konkursu realizowanego pod hasłem "Skandynawskie inspiracje". Do udziału w nim zapraszani są wszyscy, którym kuchnia kojarzy się przede wszystkim z kulinarną przygodą. ...

Dowiedz się więcej
22 grudnia 2009, 11:58

Samsung zapłaci Amice 204,5 mln zł

22 grudnia 2009 - Amica Wronki podpisała z Samsung Electronics Poland Manufacturing, (należącą w 100 proc. do koncernu Samsunga) warunkową umowę sprzedaży zakładów produkcji pralek i lodówek. ...

Dowiedz się więcej
16 grudnia 2009, 14:40

Nowy Rok, nowe postanowienia, nowe plany

Na fali tego typu skojarzeń oraz w związku z coraz większą popularnością portalu Facebook, Amica postanowiła wykorzystać to medium do swoich działań wizerunkowych uruchamiając aplikację: Co zgotuje Ci Nowy Rok? Dostępne w niej noworoczne wróżby już w pierwszej dobie od startu sprawdziło ponad 2700 osób! ...

Dowiedz się więcej
14 grudnia 2009, 10:37

Silna marka na trudne czasy

Mimo problemów gospodarczych czołowe polskie marki radzą sobie doskonale. Jest wśród nich także Amica. W dorocznym zestawieniu dziennika Rzeczpospolita znalazła się ona się wśród marek, które osiągnęły najlepsze oceny w odniesieniu do poszczególnych wskaźników składających się na siłę marki. ...

Dowiedz się więcej