Biuro prasowe Amica

Amica stawia na funkcjonalność

Technologia, nowoczesność i łatwość obsługi - trzy filary marki Amica - znalazły odzwierciedlenie w nowej odsłonie serwisu internetowego producenta sprzętu AGD. Prace nad serwisem poprzedziła seria badań, dając szanse jego współtworzenia obecnym i przyszłym użytkownikom.

 Potwierdziły one potrzebę optymalizacji struktury serwisu tak, by był on przede wszystkim źródłem informacji o produktach a dopiero w dalszej kolejności o firmie, obsłudze posprzedażnej i sieci dystrybucji.

- Już dziś w zakupie pralki czy lodówki Amica pomaga Klientom Wirtualny Doradca, czy też możliwość obejrzenia produktów w 3D. Niezwykle przydatna jest także prezentacja sklepów na mapach Google. Zgodnie z sugestiami użytkowników dodaliśmy również listę produktów w promocji i ujednoliciliśmy schemat stron promocyjnych. Mamy nadzieję, że docenią oni intuicyjną czytelność i szybką nawigację nowego serwisu. Budowaliśmy go przecież wspólnie z nimi - podkreśla Robert Drożyński, Manager ds. komunikacji marketingowej w Amice. 

Tworząc nowe oblicze serwisu internetowego nie zapomniano także o tym, iż prócz funkcjonalności jego rolą jest budowa silnej, witalnej marki, konkurującej na rynku globalnym. Wychodząc z tego założenia projektujący stronę zadbali o poprawę jej przejrzystości i czytelności, by budować świadomość marki Amika, jako producenta nowoczesnego i eleganckiego sprzętu AGD. Cel osiągnięto. Czystość formy, nowoczesny obraz i elegancja. To cechy charakterystyczne dla internetowych stron globalnych korporacji. Teraz także Amiki. 

 W procesie projektowania serwisu wykorzystano metodę UCD (ang. User-Centered Design), czyli przy pełnym zaangażowaniu użytkowników. Prace nad nim poprzedziły dwie serie badań. Pierwsza, która miała na celu odkrycie słabych i mocnych stron wersji wcześniejszej oraz opracowanie rekomendacji dla odświeżenia wizerunku i druga, w której skupiono się na określeniu poziomu intuicyjnego charakteru nawigacji. To właśnie badania stały się podstawą do wprowadzenia poprawek do projektu, efektem czego jest obecna postać serwisu.

 

Poleć komunikat prasowy

Ochrona danych osobowych

W ramach kontaktu z Infolinią przedstawimy Tobie informację dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych. Jeżeli chcesz skrócić czas oczekiwania na rozmowę z naszym konsultantem, prosimy o zapoznanie się z odpowiednią ze względu na cel Twojej rozmowy informacją – zamieszczoną pod poniższymi linkami:
  • w przypadku zamiaru zgłoszenia naprawy w ramach udzielonej przez Amica gwarancji podstawowej lub wykupionej Gwarancji Plus, prosimy o zapoznanie się z informacją pod tym linkiem
  • w przypadku woli zlecenia naprawy pogwarancyjnej albo pozyskania informacji o ofercie handlowej Centrum Serwisowego, w tym dotyczących usługi montażu/przyłączenia sprzętu, przeglądu, wykupienia Gwarancji Plus, a także zamówienia usług i produktów z oferty Centrum Serwisowego, prosimy o zapoznanie się z informacją pod tym linkiem
Zamknij