Biuro prasowe Amica

Najwyższa jakość na najwyższym poziomie

Najwyższa jakość na najwyższym poziomie

16 czerwca 2011 roku w najwyżej położonej restauracji w Europie – Panorama Bar w hotelu Marriott, odbyła się konferencja poświęcona nowym produktom marki Amica. Najwyżej położona restauracja w Warszawie, doborowe grono dziennikarzy oraz najlepsze produkty do zabudowy oraz wolnostojące z oferty Amiki, które właśnie pojawiły się na rynku były zapowiedzią ciekawego spotkania. Wszyscy mieli okazję nie tylko dowiedzieć się więcej o nowych produktach, ale także przekonać się osobiście o ich zaletach.

Konferencja została poprowadzona przez Brand Managerów z firmy Amica – Zdzisława Wiese i Monikę Leksowską, którzy odpowiedzialni są za wizerunek marki Amica w Polsce. Zgromadzeni goście mieli okazję nie tylko posłuchać o nowościach podczas prezentacji ale przede wszystkim mieli okazję do empirycznego poznania prezentowanych produktów.

Nowe lodówki, pralki i płyty indukcyjne spotkały się z dużym zainteresowaniem obecnych na sali dziennikarzy, którzy chętnie dzielili się swoimi pytaniami z product managerami. To właśnie oni znają najdrobniejsze detale produktów i doskonale orientują się w optymalnych parametrach ich eksploatacji, ponieważ są odpowiedzialni za proces ich tworzenia.

Pokaz kulinarny, który wypełnił kolejną część spotkania, poprowadził współpracujący z Amiką Tomasz Jakubiak. W jego rękach nawet najprostsze potrawy stają się dziełami sztuki kulinarnej. Niepowtarzalna prezentacja pozwoliła na obserwację ile radości może dostarczać gotowanie i jak wydawałoby się rutynowe działania zmieniają się w fascynującą przygodę przy pomocy funkcjonalnych urządzeń Amiki. Wspaniała panorama stolicy potęgowała wrażenia i sprawiała, że spotkanie zapadło w pamięć wszystkim obecnym. Był to także bardzo udany komentarz hasła konferencji: Najwyższa jakość na najwyższym poziomie.  

Amica jest liderem polskiego rynku AGD. Od ponad 60 lat tworzy urządzenia spełniające oczekiwania milionów konsumentów i ułatwiające codzienne obowiązki. Świadectwem tego są liczne nagrody jak ta za niepowtarzalny design – RED DOT HONOURABLE MENTION 2011 dla piekarnika z linii Integra lub najważniejszy sprawdzian – nagroda przyznana przez konsumentów – DOBRY PRODUKT 2010. Tak naprawdę trudno więc znaleźć w Polsce dom, w którym nie byłoby choćby jednego sprzętu firmy Amica. Jesteśmy z tego dumni i czujemy ciążąca na firmie odpowiedzialność. Każdego dnia dokładamy starań by nie zawieść zaufania, którym Klienci darzą produkty Amiki.

Poleć komunikat prasowy
png 1,3 MB

Ochrona danych osobowych

W ramach kontaktu z Infolinią przedstawimy Tobie informację dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych. Jeżeli chcesz skrócić czas oczekiwania na rozmowę z naszym konsultantem, prosimy o zapoznanie się z odpowiednią ze względu na cel Twojej rozmowy informacją – zamieszczoną pod poniższymi linkami:
  • w przypadku zamiaru zgłoszenia naprawy w ramach udzielonej przez Amica gwarancji podstawowej lub wykupionej Gwarancji Plus, prosimy o zapoznanie się z informacją pod tym linkiem
  • w przypadku woli zlecenia naprawy pogwarancyjnej albo pozyskania informacji o ofercie handlowej Centrum Serwisowego, w tym dotyczących usługi montażu/przyłączenia sprzętu, przeglądu, wykupienia Gwarancji Plus, a także zamówienia usług i produktów z oferty Centrum Serwisowego, prosimy o zapoznanie się z informacją pod tym linkiem
Zamknij