Biuro prasowe Amica

Agnieszka Radwańska w roli Mikołaja

3 grudnia Agnieszka Radwańska odwiedziła jeden z krakowskich domów dziecka. Opowiedziała dzieciom o swoich przygotowaniach do następnego sezonu, rozdała autografy oraz obdarowała je sprzętem AGD firmy Amica. Inicjatywa miała przede wszystkim dać dzieciom namiastkę rodzinnej atmosfery w okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia.

Agnieszka Radwańska i Fundacja Amicis przekazały domowi dziecka dwie lodówki i drobny sprzęt AGD. Jedna z najlepszych tenisistek świata przygotowuje się właśnie do następnego sezonu, w którym kolejny raz będzie chciała oczarować świat swoim inteligentnym stylem. Jednocześnie nadrabia zaległości na uczelni, spełnia obowiązki marketingowe i spędza czas w gronie bliskich. Mimo to znalazła czas na spotkanie z dziećmi, które tej bliskości są pozbawione.

- Pomysł powstał na planie filmowym, na którym niedawno nagrywaliśmy nową reklamę z Agnieszką Radwańską. Wspólnie podjęliśmy decyzję o przekazaniu sprzętu, który został wykorzystany w filmie reklamowym, na rzecz potrzebujących – mówi Krzysztof Rutkowski z Amiki. Kontakt z domem dziecka nawiązaliśmy poprzez naszą fundację Amicis, która od lat niesie pomoc tym najsłabszym, biednym i zapomnianym. Zazwyczaj przekazujemy właśnie to, co mamy najlepszego – nowoczesny sprzęt AGD, który jest potrzebny w każdym domu, także w domu dziecka, w którym opiekunowie robią wszystko, by dzieci miały namiastkę normalnego życia – dodaje Rutkowski.

Dzieło Pomocy Dzieciom to organizacja pożytku publicznego, która swoją opieką otacza dzieci porzucone i zaniedbane, często wywodzące się z rodzin biednych, rozbitych, patologicznych. Więcej informacji o fundacji i jej domach dziecka można znaleźć na stronie www.dpd.pl.

Więcej informacji na temat działalności fundacji Amicis jest na stronie www.amicis.org.pl.

Poleć komunikat prasowy

Ochrona danych osobowych

W ramach kontaktu z Infolinią przedstawimy Tobie informację dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych. Jeżeli chcesz skrócić czas oczekiwania na rozmowę z naszym konsultantem, prosimy o zapoznanie się z odpowiednią ze względu na cel Twojej rozmowy informacją – zamieszczoną pod poniższymi linkami:
  • w przypadku zamiaru zgłoszenia naprawy w ramach udzielonej przez Amica gwarancji podstawowej lub wykupionej Gwarancji Plus, prosimy o zapoznanie się z informacją pod tym linkiem
  • w przypadku woli zlecenia naprawy pogwarancyjnej albo pozyskania informacji o ofercie handlowej Centrum Serwisowego, w tym dotyczących usługi montażu/przyłączenia sprzętu, przeglądu, wykupienia Gwarancji Plus, a także zamówienia usług i produktów z oferty Centrum Serwisowego, prosimy o zapoznanie się z informacją pod tym linkiem
Zamknij