Biuro prasowe Amica

Amica – polska marka sprzętu AGD wspiera w trudnych czasach

Rusza nowa kampania wizerunkowa marki, która zaangażowała się w pomoc najbardziej potrzebującym w okresie pandemii

Być blisko ludzi, ułatwiać im życie, odpowiadać na ich potrzeby, nieść wsparcie i pomoc potrzebującym – w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej, której start zaplanowano na 20 lipca, marka Amica podkreśla swoje polskie korzenie i opowiada historię o tym, co od zawsze jest dla niej najważniejsze.

Codzienne sytuacje, sprzęty gospodarstwa domowego i „nowa rzeczywistość” w tle. Działająca na rynku od ponad 70 lat Amica udowadnia, że bez względu na okoliczności, wnikliwie obserwuje rzeczywistość i w ekspresowym tempie reaguje zarówno na potrzeby swoich klientów, jak i przedstawicieli różnych zawodów, niosących pomoc w trudnym czasie pandemii.

Zwykli ludzie i nowi bohaterowie, którzy każdego dnia troszczą się o innych. Dziadkowie piekący w domowym zaciszu chleb dla ukochanej wnuczki, kurier wracający późno do domu, pielęgniarka parząca kawę podczas długiego dyżuru – w obliczu pandemii marka Amica zatroszczyła się o to, by sprzęt gospodarstwa domowego ułatwiał i uprzyjemniał nie tylko domową codzienność, ale także o to, by dotarł do tych, którzy każdego dnia walczą o nasze zdrowie i bezpieczeństwo.

- Od zawsze dbamy o to, by produkowane przez nas sprzęty były odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Staramy się wnikliwie obserwować otaczającą nas rzeczywistość. Niespodziewana pandemia koronawirusa pokazała, że tylko działając razem, jesteśmy w stanie pokonać zagrożenie, dlatego nasza marka ekspresowo włączyła się w pomoc. Wsparliśmy szpitale, laboratoria, stacje ratownictwa, domy opieki społecznej i jednostki OSP w całej Polsce. Udzieliliśmy także pomocy uczniom, którzy potrzebowali sprzętu niezbędnego do domowej edukacji i dzięki Fundacji AMICIS dostarczyliśmy tablety ułatwiające organizację lekcji. Doskonale zdajemy sobie sprawę z wyjątkowości obecnej sytuacji i cieszymy się, że możemy wspierać bohaterów walczących każdego dnia o zdrowie i bezpieczeństwo nas wszystkich – mówi Paweł Rydz, Dyrektor Marketingu w grupie Amica.

Najnowszy spot wizerunkowy marki Amica łączy w sobie dwa tematy: produktowy i CSR-owy. Całość tworzy spójną, przyciągającą uwagę historię, w której każdy z nas odnajdzie fragment swojej rzeczywistości. Za koncepcję  i realizację kampanii wizerunkowej odpowiada agencja C108. Planowanie mediów w obszarze digital powierzono Value Media, za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD, a za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications. Kampania telewizyjna i internetowa obejmująca emisję spotów potrwa od 20 lipca do 20 września.

Link do video nowej kampanii wizerunkowej marki Amica znajduje się tutaj.

###

Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 70 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2018 roku skonsolidowany obrót grupy wyniósł ponad 750 mln EUR.

Poleć komunikat prasowy

Ochrona danych osobowych

W ramach kontaktu z Infolinią przedstawimy Tobie informację dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych. Jeżeli chcesz skrócić czas oczekiwania na rozmowę z naszym konsultantem, prosimy o zapoznanie się z odpowiednią ze względu na cel Twojej rozmowy informacją – zamieszczoną pod poniższymi linkami:
  • w przypadku zamiaru zgłoszenia naprawy w ramach udzielonej przez Amica gwarancji podstawowej lub wykupionej Gwarancji Plus, prosimy o zapoznanie się z informacją pod tym linkiem
  • w przypadku woli zlecenia naprawy pogwarancyjnej albo pozyskania informacji o ofercie handlowej Centrum Serwisowego, w tym dotyczących usługi montażu/przyłączenia sprzętu, przeglądu, wykupienia Gwarancji Plus, a także zamówienia usług i produktów z oferty Centrum Serwisowego, prosimy o zapoznanie się z informacją pod tym linkiem
Zamknij