Biuro prasowe Amica

Zmiana na stanowisku rzecznika prasowego

Informujemy, że  od 1 sierpnia 2020 roku pan Zdzisław Wiese będzie pełnił obowiązki rzecznika prasowego Grupy Amica S.A. we Wronkach. Zdzisław Wiese pracuje w Grupie Amica S.A. od ponad 15 lat. Bezpośrednio przed przejęciem obowiązków rzecznika pracował w dziale marketingu grupowego Amica Handel i Marketing odpowiadając za projekty z zakresu komunikacji marketingowej.

W ramach poszerzonych obowiązków Zdzisław Wiese będzie odpowiadał między innymi za funkcjonowanie biura prasowego oraz utrzymywanie bieżących kontaktów spółki z mediami. Będzie także koordynował prace działu komunikacji.

Ze względu na to, że Zdzisław Wiese będzie łączył nowe obowiązki z dotychczas realizowanymi zadaniami, dane kontaktowe takie jak adres e-mail (zdzislaw.wiese@amica-hm.pl), czy numer telefonu służbowego (+48 602 757 701) pozostają bez zmian.

###

Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 70 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2018 roku skonsolidowany obrót grupy wyniósł ponad 750 mln EUR.

Poleć komunikat prasowy
png 209.1 kB

Ochrona danych osobowych

W ramach kontaktu z Infolinią przedstawimy Tobie informację dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych. Jeżeli chcesz skrócić czas oczekiwania na rozmowę z naszym konsultantem, prosimy o zapoznanie się z odpowiednią ze względu na cel Twojej rozmowy informacją – zamieszczoną pod poniższymi linkami:
  • w przypadku zamiaru zgłoszenia naprawy w ramach udzielonej przez Amica gwarancji podstawowej lub wykupionej Gwarancji Plus, prosimy o zapoznanie się z informacją pod tym linkiem
  • w przypadku woli zlecenia naprawy pogwarancyjnej albo pozyskania informacji o ofercie handlowej Centrum Serwisowego, w tym dotyczących usługi montażu/przyłączenia sprzętu, przeglądu, wykupienia Gwarancji Plus, a także zamówienia usług i produktów z oferty Centrum Serwisowego, prosimy o zapoznanie się z informacją pod tym linkiem
Zamknij