Biuro prasowe Amica

Kolejne wsparcie dla szamotulskiego szpitala

Trwająca od wiosny pandemia koronawirusa to czas próby dla szpitali i pracowników służb medycznych. Na oddziałach szpitalnych dla chorych na COVID-19 potrzebne są urządzenia wspomagające oddychanie – ratujące zdrowie i życie. Grupa Amica oraz spółka MagoVox, założona przez Małgorzatę Rutkowską dla wspierania inicjatyw rozwiązujących różne problemy społeczne, połączyły siły i udzieliły wsparcia Szpitalowi Powiatowemu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szamotułach. Tym razem lecznicy przekazany został sprzęt medyczny o wartości ponad 60 tysięcy złotych.

9 grudnia pierwszy wiceprezes  Grupy Amica ds. operacyjnych Marcin Bilik oraz reprezentująca MagoVox Maja Rutkowska (zarazem wicedyrektor ds. zasobów ludzkich Grupy Amica) przekazali Szpitalowi Powiatowemu ZOZ w Szamotułach dwa nowoczesne urządzenia, które wspomagają oddychanie i zapewniają komfort pacjentom z ciężką niewydolnością oddechową. Idea zakupu potrzebnego sprzętu narodziła się w trakcie listopadowego spotkania Starosty Szamotulskiego Beaty Hanyżak i dr Anny Kubickiej, dyrektor ds. lecznictwa SP ZOZ w Szamotułach, z Małgorzatą Rutkowską.

– Cieszymy się, że przekazując szpitalowi sprzęt wspomagający oddychanie, możemy wesprzeć pacjentów i personel medyczny w tym trudnym czasie. Mamy nadzieję, że dzisiejsza darowizna przyczyni się do walki z COVID-19, a tym samym do szybkiego poradzenia sobie z pandemią i jej skutkami. Wzajemne wsparcie w tych ciężkich dla nas wszystkich czasach jest bardzo ważne –powiedziała Maja Rutkowska.

Pracownicy służb medycznych, to współcześni bohaterowie walczący z koronawisusem na pierwszej linii frontu. Marcin Bilik, pierwszy wiceprezes Grupy Amica ds. operacyjnych, złożył medykom podziękowanie za ich zaangażowanie w walkę o zdrowie i życie pacjentów.

W imieniu Grupy Amica bardzo dziękujemy wszystkim tym, którzy znajdują się na pierwszej linii frontu walki z pandemią. To właśnie dzięki doświadczeniu i ciężkiej pracy personelu medycznego, a nie tylko sprzętowi, jesteśmy w stanie odnaleźć się w tej trudnej sytuacji i walczyć ze skutkami pandemii. Dlatego życzę Państwu, aby sytuacji wymagających użycia podarowanego dzisiaj sprzętu było jak najmniej – powiedział podczas przekazania sprzętu.

Zaangażowanie Grupy Amica oraz MagoVox w pomoc dla szamotulskiej placówki medycznej doceniają lekarze, którzy na co dzień opiekują się chorymi.

 Dziękujemy Darczyńcom za zrealizowanie zakupu potrzebnych, profesjonalnych urządzeń w tak krótkim czasie. Przyniosą ulgę wielu chorym, mocno wesprą proces leczenia – powiedziała dr Anna Kubicka.

Grupa Amica regularnie angażuje się w pomoc placówkom ochrony zdrowia – było tak zarówno podczas wiosennej, jak i jesiennej fali pandemii koronawirusa. Od początku roku firma udzieliła wsparcia około 50 instytucjom z 40 miast, przekazała w sumie blisko 300 sprzętów AGD oraz pakiety środków ochrony dla medyków w postaci kombinezonów, maseczek i rękawiczek.

###

Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 70 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2019 r. największy polski producent AGD po raz pierwszy w historii osiągnął roczne przychody przekraczające 3 miliardy złotych.

Poleć komunikat prasowy
png 492.3 kB
png 466.8 kB
png 454.7 kB

Ochrona danych osobowych

W ramach kontaktu z Infolinią przedstawimy Tobie informację dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych. Jeżeli chcesz skrócić czas oczekiwania na rozmowę z naszym konsultantem, prosimy o zapoznanie się z odpowiednią ze względu na cel Twojej rozmowy informacją – zamieszczoną pod poniższymi linkami:
  • w przypadku zamiaru zgłoszenia naprawy w ramach udzielonej przez Amica gwarancji podstawowej lub wykupionej Gwarancji Plus, prosimy o zapoznanie się z informacją pod tym linkiem
  • w przypadku woli zlecenia naprawy pogwarancyjnej albo pozyskania informacji o ofercie handlowej Centrum Serwisowego, w tym dotyczących usługi montażu/przyłączenia sprzętu, przeglądu, wykupienia Gwarancji Plus, a także zamówienia usług i produktów z oferty Centrum Serwisowego, prosimy o zapoznanie się z informacją pod tym linkiem
Zamknij