Biuro prasowe Amica

Podwójna radość na Święta

Nadchodzące Boże Narodzenie to czas magii, radości i troski o drugiego człowieka. „Podwójna radość na Święta” to kolejna odsłona akcji społecznej „Amica for others” zainicjowanej przez markę Amica. W jej ramach pomoc otrzymają seniorzy z Domów Opieki Społecznej z regionu Wielkopolski, a także walczący o przetrwanie restauratorzy.

Pandemia koronawirusa to szczególnie trudny czas dla osób schorowanych i starszych. Seniorzy, jako najbardziej narażona na zachorowanie na COVID-19 grupa społeczna od dłuższego przebywa w izolacji. Zbliżające się Boże Narodzenie to czas radosnych spotkań przy stole, dobra i magii, dlatego Grupa Amica w ramach akcji „Podwójna radość na Święta” zatroszczyła się o to by schorowani podopieczni DPS-ów poczuli niezwykły klimat świąt.

23 grudnia  oraz  w wigilijne przedpołudnie do seniorów z DPS-ów, oraz ich opiekunów trafią świąteczne dania, które specjalnie dla nich, z uwzględnieniem potrzeb, diet i ulubionych smaków, dostarczą właściciele lokalnych restauracji, których biznesy ucierpiały w czasie pandemii.

- Mijający rok był czasem próby dla nas wszystkich. W ramach kolejnej odsłony inicjatywy  „Amica for others”, której sercem jest zwrócenie uwagi na potrzeby innych ludzi, zorganizowaliśmy akcję „Podwójna radość na święta”. Nie mogliśmy przejść obojętnie obok zmagających się z samotnością seniorów z DPS-ów, zwróciliśmy także uwagę na trudną sytuację właścicieli restauracji. Kolejna odsłona akcji społecznej „Amica for others” daje starszym i schorowanym ludziom namiastkę świąt, serwuje im radość i magię, a przedsiębiorcom pomaga w przetrwaniu ciężkich czasów. Wierzymy, że akcja „Podwójna radość na święta” będzie powodem do uśmiechu zarówno dla seniorów, jak  i dla właścicieli restauracji. W końcu to właśnie człowiek jest zawsze w centrum filozofii akcji społecznej „Amica for others”  – mówi Joanna Lewandowska, strategiczny menedżer ds. komunikacji marki.

W ramach akcji „Podwójna radość na Święta” do współpracy zaproszone zostały różnorodne lokale gastronomiczne – zarówno „kultowe” knajpki, jak i funkcjonujące w okolicach biurowców i dostarczające na co dzień catering do szkół jadłodajnie, śniadaniownie czy też restauracje hotelowe. Ich właściciele sami potrzebują dużego wsparcia, ale jednocześnie są otwarci i gotowi do niesienia pomocy innym. 

Inicjatywa „Amica for others” realizowana przez markę Amica, to kampania społeczna poruszająca istotne problemy i zwracająca uwagę na potrzeby drugiego człowieka. Sercem filozofii „Amica for others” są ludzie i to właśnie na nich skupiają się wszelkie działania. W ramach inicjatywy poruszany był problem samotności wśród osób starszych,  czy losu ukraińskich imigrantów w Polsce.

###

Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 70 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2019 r. największy polski producent AGD po raz pierwszy w historii osiągnął roczne przychody przekraczające 3 miliardy złotych.

Poleć komunikat prasowy

Ochrona danych osobowych

W ramach kontaktu z Infolinią przedstawimy Tobie informację dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych. Jeżeli chcesz skrócić czas oczekiwania na rozmowę z naszym konsultantem, prosimy o zapoznanie się z odpowiednią ze względu na cel Twojej rozmowy informacją – zamieszczoną pod poniższymi linkami:
  • w przypadku zamiaru zgłoszenia naprawy w ramach udzielonej przez Amica gwarancji podstawowej lub wykupionej Gwarancji Plus, prosimy o zapoznanie się z informacją pod tym linkiem
  • w przypadku woli zlecenia naprawy pogwarancyjnej albo pozyskania informacji o ofercie handlowej Centrum Serwisowego, w tym dotyczących usługi montażu/przyłączenia sprzętu, przeglądu, wykupienia Gwarancji Plus, a także zamówienia usług i produktów z oferty Centrum Serwisowego, prosimy o zapoznanie się z informacją pod tym linkiem
Zamknij