Na pozór nic ich ze sobą nie łączy, ale tylko na pozór. Bowiem Amica we współpracy z MindChili uruchomiła właśnie nową akcję, czasie której popularni w sieci blogerzy wraz ze swoimi czytelnikami mają okazję przekonać się o niezawodności pralek Amiki. Aby mieć możliwość sprawdzenia niezawodności pralek Amiki, trzeba wziąć udział w konkursie organizowanym na niezależnych i popularnych blogach. Oczywiście konkursy dotyczą niezawodności w różnych wymiarach, tematycznie powiązanych z blogami.
Niezawodni promują niezawodność - Kominek, Babeczkaa, Styledigger, Pisacje i Merry-go- round - nie tylko często i rzetelnie aktualizują swoje blogi. Są szczery, niezależni, nie boją się kontrowersji ... i mają więcej czytelników niż niejedna gazeta.
Od kilku dni każdy z nich ma dwie pralki nowej linii Navigator Amiki - jedną dla siebie a drugą dla czytelników. Tych, którzy mają niezawodny sposób na podryw i tych z propozycją niezawodnego stroju na każdą okazję. Każdy z blogerów przeprowadza wymyślony przez siebie konkurs i wskazuje jego zwycięzcę. Poza ufundowaniem nagród Amica reklamuje wyróżnionych blogerów wykorzystując AdTaily i platformę blogową Onetu.
Niezależność blogerów została w pełni uszanowana - każdy przeprowadza wymyślony przez siebie konkurs i sam wskazuje jego zwycięzcę - mówi Zdzisław Wiese, PR Manager w Amica Wronki S.A. Warto podkreślić, że udział Amiki nie ograniczył się przekazania niezawodnych pralek, ale także do zapewnienia promocji konkursom na blogach. Wszystkie informacje o blogach można znaleźć na stronie zbiorczej: www.niezawodnie.amica.com.pl. Za koncepcję, wykonanie i zakup mediów odpowiada MindChili, akcja została zaplanowana wspólnie z działami marketingu firmy Amica.
Akcja promująca niezawodność pralek Amiki realizowana wspólnie z blogerami jest kolejnym po aplikacji na Facebooku (prawie 100 000 MAU) działaniem wykorzystującym potencjał tkwiący z mediach społecznościowych.