Amica ceni sobie nowoczesność. To powszechnie znana prawda. Sama wciąż doskonali swoje produkty, idąc z duchem czasu, a niejednokrotnie też go wyprzedzając o kilka kroków. Korzysta również z najnowocześniejszych rozwiązań dla własnych celów, na przykład promocyjnych. Jeden z takich nowatorskich projektów został zrealizowany wspólnie z firmą MindFuture w Warszawie.
Na początku września przy Pałacu Kultury i Nauki w stolicy, w bardzo ruchliwym miejscu, przez które przewija się codziennie wielu przechodniów, pojawił się największy w Polsce ekran LED, na którym są emitowane reklamy Amiki znane do tej pory z telewizji czy Internetu. Mamy więc po raz pierwszy do czynienia z naprawdę dużym wymiarem – XXXL albo XXXXL, jeśli taki istnieje. Odlotowa reklama na odlotowym ekranie. A to jeszcze nie wszystko.
Innym aspektem tej nowości jest to, że wyświetlane reklamy Amiki są elementem większego projektu wykorzystującego marketing interaktywny w połączeniu z technologią bluetooth, znaną głównie z telefonów komórkowych czy sprzętu komputerowego. W tym przypadku zastosowanie tej technologii polega na tym, że każdej osobie przechodzącej w pobliżu ekranu, która ma w swoim telefonie komórkowym bluetooth, jest przesyłany film reklamowy Amiki.
Wykorzystanie przez Amikę nowoczesnych mediów i nowych form komunikacji pozwala maksymalnie zbliżyć się do konsumentów z aktualnym przekazem. Stwarza również możliwości ich aktywnego zaangażowania. To innowacyjne podejście, umożliwia bezpośredni kontakt nie tylko w punkcie sprzedaży, ale też w przestrzeni publicznej przeznaczonej do innych celów, w tym konkretnym przypadku – rekreacyjnych.
Ale nie o samą nowość tu chodzi. Ważnym aspektem interaktywnego marketingu jest możliwość weryfikowania efektów komunikacji. Amice zależy na tym, by przekaz związany z marką trafiał w odpowiednie miejsce w odpowiedni sposób z odpowiednim skutkiem. Umożliwiają to tylko najnowocześniejsze technologie – dokładnie takie, jakie stosuje sama Amica.