Moja Amica

26 kwietnia 2013

Każdy może mieć Amikę i każdy o niej może powiedzieć: moja Amica. Dołączy w ten sposób nie tylko do najliczniejszego w Polsce grona użytkowników sprzętu grzejnego, ale także do grona fanów tej marki. Właśnie dla nich Amica realizuje specjalny program wykorzystujący Internet jako podstawowy kanał komunikacji.

Na głównej stronie internetowej Amiki znajduje się zakładka Moja Amica – miejsce stworzone z myślą o najlepszych, aktywnych klientach. Tam właśnie dokonuje się rejestracji, przystępując do społeczności posiadaczy popularnego sprzętu. Zrobić to można oczywiście w każdej chwili, a szczególna okazja nadarza się zwłaszcza w czasie promocji, gdy Amica o tym przypomina. Na przykład podczas aktualnej, trwającej od początku kwietnia do końca czerwca pod hasłem „Doskonałość w zestawie”.

Plusy dołączenia do grona społeczności posiadaczy Amiki można ująć w kilku punktach. Przede wszystkim jest to specjalna oferta dla klientów. Wystarczy zarejestrować produkt i odbierać nagrody. Dalej – ekskluzywny e-book pełen inspirujących pomysłów od Amiki. Dalej – dedykowany newsletter, dzięki któremu można być na bieżąco z informacjami o nowościach, okazjach cenowych oraz promocjach. Wreszcie udział w panelu badawczym, dzięki któremu można wyrażać swoją opinię na temat produktów Amiki, mając tym samym wpływ na kształt jej oferty i na przyszłość gospodarstw domowych.

Na tym nie koniec. Kto chce być blisko Amiki, nie musi się wcale przenosić do Wronek ani w okolice, chociaż są piękne – przecież to Puszcza Notecka. Wystarczy dostęp do Internetu z dowolnego miejsca na świecie. Resztę załatwią tzw. social media – Facebook, YouTube, Twitter, Flickr, Pinterest, Google+, a nawet blogi, na których spotykają się np. poszukiwacze kulinarnych doznań. W niektóre ciekawe miejsca związane z Amiką można się dostać bezpośrednio z jej strony.

Social media pozwalają Amice na bieżąco komunikować działania marki. To miejsca, gdzie producent i użytkownicy sprzętu wzajemnie się inspirują, nie tylko kulinarnie. Dzięki temu fani mają dostęp do nowinek w zakresie designu i technologii przyjaznej środowisku. Mogą też lepiej poznać nowości produktowe, a także obejrzeć zdjęcia i filmy z ważnych wydarzeń związanych z marką, filmy przedstawiające produkty, przydatne wideoporadniki czy spoty reklamowe. Ponadto otrzymują dostęp do ciekawych aplikacji. Obecność na w takich miejscach daje też możliwość udziału w atrakcyjnych konkursach.

Moja Amica ozwala wyraźnie odczuć, że producentowi zależy na opiniach użytkowników produktów, liczy się z nimi, a nade wszystko traktuje ich jak partnerów swoich przedsięwzięć. Innowacyjne technologie dopełniane są w ten sposób innowacyjną komunikacją.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.