Wraz z początkiem września wystartowała szeroko zakrojona kampania promująca nową ekskluzywną linię sprzętów do zabudowy Amica IN. Aktywność reklamowa będzie widoczna głównie w telewizji, Internecie oraz punktach sprzedaży. Działania potrwają do końca listopada.
Nowa linia Amica IN. jest skierowana do osób, którzy lubią się otaczać pięknymi rzeczami i cenią sobie świetnie dopracowaną technologię. Aby do nich dotrzeć, Amica zdecydowała się na wyjątkowo szeroko zakrojoną kampanię.
Na potrzeby kampanii przygotowano nowy spot reklamowy, podkreślający design
i zawansowanie technologiczne urządzeń, który pojawi się w najlepszym czasie antenowym w największych stacjach TV (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat) oraz wybranych stacjach tematycznych. Dodatkowo na kanałach TLC, Discovery Science oraz Discovery Historia wykorzystany zostanie format Ident Spot. Polega on na takim zmodyfikowaniu planszy „Reklama”, otwierającej każdy blok reklamowy, aby korespondowała ona ze spotem reklamowym linii Amica IN., zwiększając zainteresowanie odbiorcy materiałem. W ramach działań promocyjnych Amica zdecydowała się również na współpracę z TVN, zostając sponsorem programu MasterChef emitowanego od września do grudnia.
Prezentacja inteligentnej linii Amica IN. wzmocniona jest dzięki intensywnym działaniom widocznym w Internecie. W komunikacji podkreślone zostają walory linii, które można zamknąć w trzech słowach: inspirująca (podkreślenie estetycznych walorów produktów), innowacyjna (wskazanie na zaawansowanie technologiczne) oraz inteligentna (ekosystem wzajemnie komunikujących się urządzeń, sterowanie urządzeniami za pomocą aplikacji mobilnej). Kampania display pojawi się na zasięgowych portalach (Wirtualna Polska, Interia, TVN 24). Będzie ona również wspierana emisjami spotu video na pakietach tematycznych, stronach kulinarnych oraz lifestylowych, skierowanych do kobiet i mężczyzn.
Amica, w planowanych działaniach, chce również wykorzystać możliwości mobilnego Internetu. Kampania mobile pojawi się na zasięgowych portalach, będzie targetowana na urządzenia premium oraz behawioralnie do osób zainteresowanych designem i wystrojem wnętrz.
Aktywność reklamowa dotyczy również punktów sprzedaży. W sklepach są już dostępne materiały POSM oraz ekspozytory.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media, za kreację – agencja reklamowa Change oraz ASPE. Komunikację PR prowadzi Monday PR.
Amica IN. – inteligentne AGD
Amica IN. to nowoczesna, ekskluzywna linia sprzętów AGD, która w stylowej oprawie kryje inteligentne wnętrze. Urządzeniami można sterować zdalnie za pomocą smartfona lub tabletu i dedykowanej aplikacji. Linia Amica IN. wykorzystuje również możliwości jakie daje Internet Rzeczy, dzięki czemu poszczególne sprzętu mogą komunikować się między sobą, zaś zaawansowane funkcje, wpływają na komfort i bezpieczeństwo użytkowania. Inspirujący design urządzeń linii Amica IN. nawiązuje do światowych trendów w projektowaniu wnętrz. Trzy modne odcienie, w których występują urządzenia – black magic, manhattan beige oraz pure white – nadadzą charakteru nowoczesnym kuchniom bez względu na styl wykończenia. Nagrody i wyróżnienia przyznane linii Amica IN. (iF Design Award, a także Red Dot Award w kategorii Product Design) stanowią potwierdzenie wysokich kompetencji firmy Amica w obszarze wzornictwa.
Amica Wronki S.A. to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna
z najbardziej uznanych polskich firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W swojej ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Spółka generuje ponad 70 procent przychodów na ponad 40 rynkach zagranicznych. W portfolio firmy znajdują się także zagraniczne marki Gram i Hansa. Amica jest laureatem prestiżowych nagród branżowych i konsumenckich, do których należą m.in. Nagroda Gospodarcza Prezydenta Rzeczypospolitej, Superbrand Made In Poland i Godło Teraz Polska.