Prawie 2 miliony wyświetleń – taki wynik osiągnęła Amica, podczas trwania kampanii pt. „Historie kuchenne” na kanale YouTube. Cztery ciekawe filmy video zamieszczone na profilu marki opowiadają historię rodziny, która czerpie radość z przebywania razem oraz wspólnego przygotowywania posiłków.
Powstałe podczas kampanii filmy ukazują produkty Amica w ciepły i naturalny sposób. Za efekt końcowy każdego z nich odpowiada Łukasz Kośmicki, operator i reżyser, twórca takich produkcji jak „Rodzinka.pl” czy „Przepis na życie”. Przedstawione w spotach sprzęty kuchenne stanowią tło opowieści przedstawiających najważniejsze dla marki wartości takie jak wspólne spędzanie czasu i pozytywne emocje związane z gotowaniem. We wszystkich filmach w przygotowywanie posiłków zaangażowani są zarówno rodzice, jak i dzieci, co pozwoliło na ukazanie marki jako producenta sprzętów przyjaznych najmłodszym i łatwych w obsłudze.
Największym zainteresowaniem wśród użytkowników YouTube cieszył się spot pt. Słoneczne Śniadanie, który osiągnął wynik ponad miliona wyświetleń w ciągu pięciu miesięcy od opublikowania. Poza kanałem na platformie YouTube, do promocji spotów wykorzystano także platformy typu „video na życzenie", takie jak player.pl.
Amica kładzie duży nacisk na dostarczanie interesującego i wartościowego kontentu, dzięki czemu przyciąga uwagę odbiorców.
Wszystkie filmy z serii „Historie Kuchenne” są dostępne na kanale Amica AGD na YouTube:
Słoneczne Śniadanie: https://www.youtube.com/watch?v=tKH1rGCZ7JI
Świąteczne pierniczki: https://www.youtube.com/watch?v=ShqT4DMtPY4
Mamy słodkie urodziny: https://www.youtube.com/watch?v=tYPIqVasoI4
Powrót z wakacji: https://www.youtube.com/watch?v=nfyyHLxDuKc
Amica Wronki S.A. to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najbardziej uznanych polskich firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W swojej ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Spółka generuje ponad 70 procent przychodów na ponad 40 rynkach zagranicznych. W portfolio firmy znajdują się także zagraniczne marki Gram i Hansa. Amica jest laureatem prestiżowych nagród branżowych i konsumenckich, do których należą m.in. Nagroda Gospodarcza Prezydenta Rzeczypospolitej, Superbrand Made In Poland i Godło Teraz Polska.