Zaprogramowana jakość pralek Amica

teaser.jpg
23 września 2016

Amica w najnowszej kampanii udowadnia, że każdy może wybrać pralkę dopasowaną indywidualnie do swoich potrzeb i stanowić z nią dobraną parę na lata! Duża rodzina, singiel, podróżnik, czy miłośnik sportu? Wysoka jakość oraz szeroka gama funkcji dają możliwość wyboru pralki idealnie w zależności od ich stylu życia.

W ramach działań komunikacyjnych Amica zwraca uwagę konsumentów na funkcjonalność ale też trwałość i solidność wykonania sprzętów dzięki zastosowaniu silnika Logic Drive oraz skutecznie chroniącej przed korozją i zniszczeniami obudowie.

- Projektując i tworząc nasze urządzania robimy to z myślą o indywidualnych potrzebach konsumentów. Dowodem tych starań jest jakość oraz szeroki zakres funkcji dostępnych w modelach pralek pozwalających na optymalne wybranie urządzenia tak, by korespondowało z rzeczywistymi potrzebami użytkowników – mówi Wioleta Wróbel Marketing Communication Manager Amica.

Zintegrowana kampania reklamowa Amica obejmuje głównie działania w Internecie i social media. W największych portalach internetowych takich jak onet.pl, gazeta.pl czy wp.pl wyświetlane są duże, wizerunkowe formaty promocyjne. Na portalach poświęconych tematyce podróży, lifestyle, parentingu i sportu, będą pojawiać się artykuły poradnicze i kontekstowe dotyczące prania oraz dopasowania pralki pod kątem ilości użytkowników, stylu życia i aranżacji wnętrza.

Działania w social media prowadzone są na takich platformach jak na FB, Instagram, YouTube czy Pinterest, przy wykorzystaniu głównie materiałów video. Spoty reklamowe można również zobaczyć na platformie VOD przy programach dotyczących podróży czy tematyki parentingowej. Specjalne aktywności w mediach społecznościowych będą oznakowane hasztagiem  #dobranapara.

W ramach  współpracy z mediami technologicznymi, przeprowadzone zostaną testy pralek pod katem funkcjonalności użytkowania, solidności oraz wykorzystanych technologii.

Za  realizację kampanii online i przygotowanie materiałów video odpowiada agencja VMR,a działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.

Kampania potrwa do końca października.


Amica  S.A. to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najbardziej uznanych polskich firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W swojej ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Spółka generuje ponad 70 procent przychodów na ponad 40 rynkach zagranicznych. W portfolio firmy znajdują się także zagraniczne marki Gram, Hansa i CDA. Amica jest laureatem prestiżowych nagród branżowych i konsumenckich, do których należą m.in. Nagroda Gospodarcza Prezydenta Rzeczypospolitej, Superbrand Made In Poland i Godło Teraz Polska.

KV Pralki Amica.jpg

KV Pralki Amica.jpg (0,1 MB)

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.