Weekend spędzony przy desce do prasowania? Nigdy więcej! W najnowszej kampanii Amica przedstawia pralkę z linii Dream Wash z systemem prania parowego SteamTouch, który ułatwia prasowanie. Zintegrowane działania reklamowe obejmują m.in. szerokie działania online i w social media. Twarzą akcji jest Ada Daniel, finalistka programu Top Model.
Celem działań jest zaprezentowanie nowej innowacyjnej linii pralek Amica Dream Wash z systemem prania parowego SteamTouch, dzięki któremu prasowanie jest znacznie łatwiejsze, a w przypadku niektórych tkanin zupełnie niepotrzebne. W ich ramach przeprowadzona zostanie zasięgowa kampania produktowa w największych portalach informacyjnych (m.in. interia.pl, onet.pl. wp.pl) i tematycznych.
Jednocześnie prowadzone będą działania w social media, w takich serwisach jak Facebook, Instagram czy YouTube. Dodatkowo, Amica podjęła współpracę z portalami Sellektor.com oraz Answear.com, których redaktorzy i styliści przygotowali zbiór porad dotyczących pielęgnacji ubrań i sposobów na zbudowanie idealnej garderoby. W sesji prezentującej pomysły na proste i efektowne stylizacje wzięła udział Adrianna Daniel, uczestniczka 6. edycji programu TVN Top Model. W ramach współpracy opracowano również konkurs, w którym wygrać można pralkę Amica Dream Wash, a także bony na zakupy oraz porady e-stylisty.
Akcja obejmuje także działania prowadzone we współpracy z blogerami podejmującymi tematykę lifestyle, fitness oraz parentingową. Blogerzy przetestują działanie pralki i podzielą się pomysłami na zagospodarowanie czasu, którego nie muszą przeznaczać na prasowanie.
Działania w Internecie będą wspierane kampanią w prasie i obejmą prestiżowe, zasięgowe tytuły lifestylowe. Pralkę Amica będzie można także zobaczyć w programie "Pani Gadżet" emitowanym przez TVN Style, w którym Anna Nowak Ibisz przetestuje jej działanie.
- Nasze działania są skierowane do osób aktywnych w sferze zawodowej i prywatnej, często zapracowanych poszukujących rozwiązań, które ułatwiają życie. Nowa linia pralek Amica wyręcza ich w codziennych obowiązkach, dzięki czemu mają więcej czasu dla siebie i rodziny – mówi Monika Kuźnik, strategiczny manager ds. digitalu i mediów w Amica Handel i Marketing.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications. Za realizację kampanii on-line odpowiada agencja GoldenSubmarine. Współpraca w ramach kampanii obejmie także działania z answear.com oraz sellector.com.
Amica S.A. to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Poprzez marki Amica, Gram, Hansa i CDA Grupa Amica generuje ponad 70 procent przychodów na ponad 50 rynkach zagranicznych. Firma jest laureatem prestiżowych nagród, m.in. Nagrody Gospodarczej Prezydenta Rzeczypospolitej i Godła Teraz Polska. We Wronkach Amica S.A. produkuje kuchnie gazowe i elektryczne, a także płyty grzejne. Zatrudnia tu ponad 2,5 tys. ludzi, zapewniając niemal całej załodze umowy o pracę oraz szereg benefitów – m.in. przedszkole i żłobek, dostęp do własnego ośrodka wypoczynkowego, a także kartę Multisport.