500 porcji świeżych soków z 43 kg pomarańczy, 45 kg jabłek oraz 10 kg marchewki zaserwowano uczestnikom Family Fest, który odbył się w Warszawie 23 i 24 czerwca. Po napoje przygotowane za pomocą wyciskarek wolnoobrotowych Amica, ustawiały się długie kolejki. Na stoisku firmy, produkującej duży i mały sprzęt AGD, można było nie tylko skosztować soków, ale i dowiedzieć się wszystkiego o tym, co jest równie ważne w kuchni, jak smaczne jedzenie czyli o bezpieczeństwie.
Na warszawskim Family Fest, Amica zadbała o to, aby dzieci i ich rodzice dobrze się bawili. Przygotowano świeże soki, balony wypełnione helem dla najmłodszych oraz konkurs dla rodzin. Odwiedzający stoisko Amica mogli jednak nie tylko miło spędzić czas, ale i zdobyć informacje na temat bezpiecznego gotowania z najmłodszymi członkami rodziny.
- Spędzając czas w kuchni, zwłaszcza z dziećmi, powinniśmy pamiętać, że oprócz wartościowo spędzonych wspólnych chwil i smacznego jedzenia ważne jest także zachowanie zasad bezpieczeństwa. Amica zwraca na tę kwestię szczególną uwagę i produkuje sprzęt przystosowany do tego, aby użytkować go kiedy w kuchni znajdują się dzieci. Chętnie też angażujemy się w inicjatywy, podczas których możemy podzielić się naszą wiedzą z zakresu bezpieczeństwa – mówi Tomasz Pietrzyk, PR Manager w firmie Amica.
Podczas Family Fest można było poznać lepiej sprzęty Amica z linii INTEGRA i IN, a szczególnie ich funkcje zapewniające bezpieczeństwo rodzicom i najmłodszym. Rozdawano także ulotki informacyjne na temat bezpieczeństwa w kuchni.
Amica S.A. to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Poprzez marki Amica, Gram, Hansa i CDA Grupa Amica generuje ponad 70 procent przychodów na ponad 50 rynkach zagranicznych. Firma jest laureatem prestiżowych nagród, m.in. Nagrody Gospodarczej Prezydenta Rzeczypospolitej i Godła Teraz Polska. We Wronkach Amica S.A. produkuje kuchnie gazowe i elektryczne, a także płyty grzejne. Zatrudnia tu ponad 2,5 tys. ludzi, zapewniając niemal całej załodze umowy o pracę oraz szereg benefitów – m.in. przedszkole i żłobek, dostęp do własnego ośrodka wypoczynkowego, a także kartę Multisport.