Amica nie przestaje pozytywnie zaskakiwać użytkowników sprzętów kuchennych. W najnowszej odsłonie kampanii reklamowej zaprezentowane zostaną kolejne nowości, które tym razem pozwolą odkrywać wyższy poziom gotowania. Płyty gazowe 2.0 – to nowa era w kategorii płyt grzejnych z innowacyjnymi rozwiązaniami dotychczas dostępnymi dla posiadaczy płyt indukcyjnych. W kampanii, poza płytami gazowymi, komunikowana będzie dobrze znana klientom linia sprzętów X-type z ich najważniejszymi funkcjonalnościami.
Nasze domy są wyposażane w coraz większą ilość elektroniki i ten proces nie omija kuchni. W takim tempie wdrażania innowacji w produktach, w ciągu kilku lat, kuchnie mogą stać się istnymi centrami dowodzenia zarządzanymi z kanapy za pomocą aplikacji. Jednak dziś, stojąc przed wyborem kupna domowego AGD, warto zastanowić się, które sprzęty rzeczywiście gwarantują nam wsparcie w kuchennej codzienności. Produkty marki Amica są tak zaprojektowane, żeby ułatwiać życie, a nie je komplikować.
– Sprzęty marki Amica mają ułatwiać „życie” w kuchni. Dlatego chcemy być blisko naszych klientów, rozmawiać z nimi i pytać o ich zdanie. Badania etnograficzne i testy naszych produktów w domach użytkowników pozwalają nam zwrócić uwagę na najważniejsze problemy w korzystaniu ze sprzętu i odpowiedzieć na potrzeby kupujących. Tak powstała koncepcja płyt gazowych 2.0, które posiadają przełomowe w tej kategorii AGD rozwiązania – mówi Joanna Lewandowska, strategiczny menedżer ds. komunikacji marki Amica.
Płyty gazowe 2.0 to nowość w kategorii płyt grzejnych, dzięki innowacyjnym rozwiązaniom dostępnym do tej pory wyłącznie dla posiadaczy płyt indukcyjnych. Udogodnienia wprowadzono w trzech obszarach, które znacząco poprawią komfort pracy w kuchni. Funkcje takie jak Timer, FlameControl czy ExtraSpace będą teraz wsparciem w gotowaniu także dla zwolenników płyt gazowych. Nowością w płytach gazowych jest przede wszystkim nastawianie czasu gotowania. Właśnie dzięki funkcji Timer, jajka, ryż czy makaron zawsze będą ugotowane „w punkt”.
– Po wdrożeniu z sukcesem piekarników i okapów z nowoczesnej linii X-type, Amica postanowiła wprowadzić innowacje, które z kolei mają ułatwić Polakom codzienne gotowanie na płycie grzejnej. Swoją przewagę budujemy dzięki temu, że na pierwszym planie stawiamy konsumenta – mówi Joanna Lewandowska, strategiczny menedżer ds. komunikacji marki Amica.
Kampania płyt grzejnych 2.0 „Odkryj wyższy poziom gotowania” rozpoczyna się w marcu. W ramach niej zaplanowano szereg działań reklamowych w telewizji i internecie, które mają na celu dotarcie do szerokiego grona odbiorców i promocję płyt. Równolegle kontynuowana będzie kampania „Odkryj kuchnię na nowo” komunikująca sprzęty linii X-type marki Amica z ich technologicznymi udogodnieniami. Pojawią się w niej flagowe produkty takie jak okap z funkcją Touchless®, sterowany gestem, a także piekarnik z systemem BakingPro System® i OpenUp!®, który otworzysz poprzez lekkie dotknięcie uchwytu, mając zajęte obie ręce trzymaniem potrawy.
Kampania telewizyjna obejmująca emisje spotów i billboardów sponsorskich potrwa od lutego do kwietnia. Zostanie wsparta działaniami reklamowymi: w internecie (z wykorzystaniem wideo i banerów), w radiu (spoty) i na outdoorze. Amica zaplanowała swoją obecność na nośnikach w przestrzeni przy autostradzie na trasie Poznań-Warszawa i Kraków. Produkty prezentowane w kampanii będą dodatkowo lokowane w programie „Nasz Nowy Dom” emitowanym w telewizji Polsat.
Za koncepcję i realizację materiałów do kampanii płyt 2.0 „Odkryj wyższy poziom gotowania” odpowiada agencja C108. Planowanie mediów w obszarze digital powierzono Value Media. Za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD. Za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications.
Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2018 roku skonsolidowany obrót grupy wyniósł ponad 750 mln EUR.