ODKRYJ KUCHNIĘ NA NOWO – KOLEJNA ODSŁONA KAMPANII MARKI AMICA

Płyta gazowa 2.0 od Amica (2).png
28 lutego 2020

Amica nie przestaje pozytywnie zaskakiwać użytkowników sprzętów kuchennych. W najnowszej odsłonie kampanii reklamowej zaprezentowane zostaną kolejne nowości, które tym razem pozwolą odkrywać wyższy poziom gotowania. Płyty gazowe 2.0 – to nowa era w kategorii płyt grzejnych z innowacyjnymi rozwiązaniami dotychczas dostępnymi dla posiadaczy płyt indukcyjnych. W kampanii, poza płytami gazowymi, komunikowana będzie dobrze znana klientom linia sprzętów X-type z ich najważniejszymi funkcjonalnościami.

Nasze domy są wyposażane w coraz większą ilość elektroniki i ten proces nie omija kuchni. W takim tempie wdrażania innowacji w produktach, w ciągu kilku lat, kuchnie mogą stać się istnymi centrami dowodzenia zarządzanymi z kanapy za pomocą aplikacji. Jednak dziś, stojąc przed wyborem kupna domowego AGD, warto zastanowić się, które sprzęty rzeczywiście gwarantują nam wsparcie w kuchennej codzienności. Produkty marki Amica są tak zaprojektowane, żeby ułatwiać życie, a nie je komplikować.

– Sprzęty marki Amica mają ułatwiać „życie” w kuchni. Dlatego chcemy być blisko naszych klientów, rozmawiać z nimi i pytać o ich zdanie. Badania etnograficzne i testy naszych produktów w domach użytkowników pozwalają nam zwrócić uwagę na najważniejsze problemy w korzystaniu ze sprzętu i odpowiedzieć na potrzeby kupujących. Tak powstała koncepcja płyt gazowych 2.0, które posiadają przełomowe w tej kategorii AGD rozwiązania – mówi Joanna Lewandowska, strategiczny menedżer ds. komunikacji marki Amica.

Płyty gazowe 2.0 to nowość w kategorii płyt grzejnych, dzięki innowacyjnym rozwiązaniom dostępnym do tej pory wyłącznie dla posiadaczy płyt indukcyjnych. Udogodnienia wprowadzono w trzech obszarach, które znacząco poprawią komfort pracy w kuchni. Funkcje takie jak Timer, FlameControl czy ExtraSpace będą teraz wsparciem w gotowaniu także dla zwolenników płyt gazowych. Nowością w płytach gazowych jest przede wszystkim nastawianie czasu gotowania. Właśnie dzięki funkcji Timer, jajka, ryż czy makaron zawsze będą ugotowane „w punkt”.

Po wdrożeniu z sukcesem piekarników i okapów z nowoczesnej linii X-type, Amica postanowiła wprowadzić innowacje, które z kolei mają ułatwić Polakom codzienne gotowanie na płycie grzejnej. Swoją przewagę budujemy dzięki temu, że na pierwszym planie stawiamy konsumenta – mówi Joanna Lewandowska, strategiczny menedżer ds. komunikacji marki Amica.

Kampania płyt grzejnych 2.0 „Odkryj wyższy poziom gotowania” rozpoczyna się w marcu. W ramach niej zaplanowano szereg działań reklamowych w telewizji i internecie, które mają na celu dotarcie do szerokiego grona odbiorców i promocję płyt. Równolegle kontynuowana będzie kampania „Odkryj kuchnię na nowo” komunikująca sprzęty linii X-type marki Amica z ich technologicznymi udogodnieniami. Pojawią się w niej flagowe produkty takie jak okap z funkcją Touchless®, sterowany gestem, a także piekarnik z systemem BakingPro System® i OpenUp!®, który otworzysz poprzez lekkie dotknięcie uchwytu, mając zajęte obie ręce trzymaniem potrawy.

Kampania telewizyjna obejmująca emisje spotów i billboardów sponsorskich potrwa od lutego do kwietnia. Zostanie wsparta działaniami reklamowymi: w internecie (z wykorzystaniem wideo i banerów), w radiu (spoty) i na outdoorze. Amica zaplanowała swoją obecność na nośnikach w przestrzeni przy autostradzie na trasie Poznań-Warszawa i Kraków. Produkty prezentowane w kampanii będą dodatkowo lokowane w programie „Nasz Nowy Dom” emitowanym w telewizji Polsat.

Za koncepcję i realizację materiałów do kampanii płyt 2.0 „Odkryj wyższy poziom gotowania” odpowiada agencja C108. Planowanie mediów w obszarze digital powierzono Value Media. Za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD. Za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications.


Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2018 roku skonsolidowany obrót grupy wyniósł ponad 750 mln EUR.

AMICA_PlytaGazowa2.0_KV.jpg

AMICA_PlytaGazowa2.0_KV.jpg (2,2 MB)

Płyta gazowa 2.0 od Amica (2).png

Płyta gazowa 2.0 od Amica (2).png (1,1 MB)

Płyta gazowa 2.0 od Amica (3).png

Płyta gazowa 2.0 od Amica (3).png (0,9 MB)

Płyta gazowa 2.0 od Amica (4).png

Płyta gazowa 2.0 od Amica (4).png (0,9 MB)

Płyta gazowa 2.0 od Amica (5).png

Płyta gazowa 2.0 od Amica (5).png (0,8 MB)

Płyta gazowa 2.0 od Amica.png

Płyta gazowa 2.0 od Amica.png (1,1 MB)

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.