Amica – polska marka sprzętu AGD wspiera w trudnych czasach

Amica Kurier mały
20 lipca 2020
Rusza nowa kampania wizerunkowa marki, która zaangażowała się w pomoc najbardziej potrzebującym w okresie pandemii

Być blisko ludzi, ułatwiać im życie, odpowiadać na ich potrzeby, nieść wsparcie i pomoc potrzebującym – w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej, której start zaplanowano na 20 lipca, marka Amica podkreśla swoje polskie korzenie i opowiada historię o tym, co od zawsze jest dla niej najważniejsze.

Codzienne sytuacje, sprzęty gospodarstwa domowego i „nowa rzeczywistość” w tle. Działająca na rynku od ponad 70 lat Amica udowadnia, że bez względu na okoliczności, wnikliwie obserwuje rzeczywistość i w ekspresowym tempie reaguje zarówno na potrzeby swoich klientów, jak i przedstawicieli różnych zawodów, niosących pomoc w trudnym czasie pandemii.

Zwykli ludzie i nowi bohaterowie, którzy każdego dnia troszczą się o innych. Dziadkowie piekący w domowym zaciszu chleb dla ukochanej wnuczki, kurier wracający późno do domu, pielęgniarka parząca kawę podczas długiego dyżuru – w obliczu pandemii marka Amica zatroszczyła się o to, by sprzęt gospodarstwa domowego ułatwiał i uprzyjemniał nie tylko domową codzienność, ale także o to, by dotarł do tych, którzy każdego dnia walczą o nasze zdrowie i bezpieczeństwo.

- Od zawsze dbamy o to, by produkowane przez nas sprzęty były odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Staramy się wnikliwie obserwować otaczającą nas rzeczywistość. Niespodziewana pandemia koronawirusa pokazała, że tylko działając razem, jesteśmy w stanie pokonać zagrożenie, dlatego nasza marka ekspresowo włączyła się w pomoc. Wsparliśmy szpitale, laboratoria, stacje ratownictwa, domy opieki społecznej i jednostki OSP w całej Polsce. Udzieliliśmy także pomocy uczniom, którzy potrzebowali sprzętu niezbędnego do domowej edukacji i dzięki Fundacji AMICIS dostarczyliśmy tablety ułatwiające organizację lekcji. Doskonale zdajemy sobie sprawę z wyjątkowości obecnej sytuacji i cieszymy się, że możemy wspierać bohaterów walczących każdego dnia o zdrowie i bezpieczeństwo nas wszystkich – mówi Paweł Rydz, Dyrektor Marketingu w grupie Amica.

Najnowszy spot wizerunkowy marki Amica łączy w sobie dwa tematy: produktowy i CSR-owy. Całość tworzy spójną, przyciągającą uwagę historię, w której każdy z nas odnajdzie fragment swojej rzeczywistości. Za koncepcję  i realizację kampanii wizerunkowej odpowiada agencja C108. Planowanie mediów w obszarze digital powierzono Value Media, za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD, a za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications. Kampania telewizyjna i internetowa obejmująca emisję spotów potrwa od 20 lipca do 20 września.

Link do video nowej kampanii wizerunkowej marki Amica znajduje się tutaj.


Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 70 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2018 roku skonsolidowany obrót grupy wyniósł ponad 750 mln EUR.

Foto Amica 1 final.jpg

Foto Amica 1 final.jpg (0,1 MB)

Amica Foto 2 final.jpg

Amica Foto 2 final.jpg (0,2 MB)

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.