Amica rusza z ogólnopolską kampanią produktową płyt indukcyjnych 2.0. Wielozadaniowość, szybkość działania, energooszczędność i niezawodność to podstawowe wyróżniki nowych płyt marki Amica. Na tych cechach skoncentruje się także kampania. Spot reklamowy, który jest w niej wykorzystywany opowiada o codziennych realnych potrzebach użytkowników sprzętu AGD.
Kuchnia spełnia obecnie więcej funkcji niż kilka lat temu. To już nie tylko pomieszczenie do przygotowywania posiłków i domowa stołówka, ale często także integralna część salonu, szkoła i biuro w jednym miejscu. Wielozadaniowe miejsce wymaga niezawodnego i szybko działającego sprzętu AGD, który wspomoże domowników w codziennych obowiązkach.
Bohaterką nowej kampanii produktowej marki Amica jest zapracowana mama, która każdego dnia walczy z nadmiarem obowiązków. Pomaga jej w tym nowa płyta indukcyjna 2.0, która jest wielozadaniowym urządzeniem AGD. Przydatne rozwiązania takie jak PowerBooster i AutoBridge zastosowane w płytach grzejnych Amica gwarantują szybkie, efektywne i energooszczędne gotowanie. Pozwalają także na oszczędność czasu, którego na co dzień brakuje. Główny przekaz kampanii opiera się na haśle: Nowa płyta indukcyjna 2.0. Wielozadaniowa – jak Ty.
- Zależy nam na tym, aby wszystkie sprzęty marki Amica wraz z ich funkcjonalnościami odpowiadały potrzebom konsumentów. Zdajemy sobie sprawę z tego, jak na co dzień jesteśmy zabiegami. Dlatego wdrażamy kolejny produkt, który ma wesprzeć naszych klientów w domowych obowiązkach. Produkowane w Polsce płyty 2.0 to nowa generacja urządzeń AGD wyróżniających się wielozadaniowością, szybkim działaniem, elastycznością rozwiązań i energooszczędnością, dlatego mogą stanowić realne wsparcie dla ich użytkowników – mówi Paweł Rydz, Dyrektor Marketingu w Grupie Amica.
Nowa kampania marki Amica rusza 18 września. Działania 360 stopni obejmą zarówno media tradycyjne, jak i digitalowe. W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych będzie emitowany billboard sponsorski, a w Internecie na platformach VOD, YouTube i kanałach Social Media spot reklamowy 30”. Kampania wspierana będzie 15” spotami radiowymi emitowanymi w stacjach ogólnopolskich i lokalnych.
Za koncepcję i realizację kampanii produktowej odpowiada agencja C108. Planowanie mediów w obszarze digital powierzono Value Media, za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD. Za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications.
Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 70 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2018 roku skonsolidowany obrót grupy wyniósł ponad 750 mln EUR.