Kampania internetowa pralek parowych marki Amica jest skierowana w stronę konsumentów, którzy doceniają czyste ubrania bez konieczności prasowania. Praktyczne funkcje wykorzystane w pralkach Amica, jak na przykład znany już generator pary SteamTouch, zapewniają doskonale zdezynfekowane i niezagniecione ubrania. W kampanii wykorzystano zdjęcie taty z dzieckiem w chuście, które jest ukoronowaniem idei „rodzicielstwa bliskości”, doskonale wpisującej się w wizerunek marki Amica.
SteamTouch do 70% mniej zagnieceń
Sterty nieuprasowanych ubrań to już przeszłość – pralki parowe Amica dzięki systemowi SteamTouch redukują aż do 70% zagnieceń! Wytwarzana przez specjalny generator para wnika we włókna ubrań i rozluźnia tkaninę, dzięki czemu ubrania są bardzo miękkie, przyjemne w dotyku i… niepogniecione. Oprócz tego, gorąca para działa dezynfekująco – niszczy drobnoustroje, dzięki czemu ubrania są higieniczne czyste bez użycia żelazka. Pralki parowe Amica posiadają także Program Antyalergiczny (co ważne: idealny dla wszystkich, którzy szczególnie dbają o higienę, w tym dla alergików, rodziców małych dzieci i osób starszych) – dzięki intensywnemu praniu w temperaturze 60 stopni Celsjusza oraz dodatkowej fazie płukania w podgrzanej wodzie, ubrania zostają zdezynfekowane, a wszelkiego rodzaju alergeny, roztocza, bakterie i wirusy są skutecznie usunięte. Pralki parowe Amica idealnie sprawdzą się w trudnych, pandemicznych czasach, kiedy higiena jest kwestią priorytetową.
Dodawaj bez ograniczeń z funkcją Add+
Podczas porządkowego maratonu łatwo przeoczyć ubrania, które powinny trafić do bębna pralki. Marka Amica ma jednak na to sposób – w pralkach zastosowano szalenie praktyczną funkcję Add+, pozwalającą na dodawanie ubrań w trakcie prania – specjalna ikona na wyświetlaczu pralki poinformuje cię, kiedy możesz to zrobić. Czysta wygoda!
Optymalne dozowanie
Za dużo, za mało, zalana kolorowym płynem pralka i podłoga. Ręczne dozowanie płynnego detergentu do prania bywa uciążliwe, często wymaga także… dodatkowego sprzątania. Pralki Amica są wsparciem także w tej kwestii – dzięki systemowi OptiDose sprzęt automatycznie dobiera ilość płynnego detergentu do rodzaju i ilości pranej odzieży. Ty tylko uzupełniasz dozownik raz na 20 cykli i… masz spokój.
Wygoda, sterylność, funkcjonalność, praktyczność, oszczędność czasu – pralki Amica wspierają konsumentów w codziennych obowiązkach.
Kampania pralek parowych Amica rozpoczyna się 21 września i będzie obejmować emisję bannerów reklamowych w Internecie.
Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 70 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2018 roku skonsolidowany obrót grupy wyniósł ponad 750 mln EUR.