„Pora na parę!” to nowa kampania wielozadaniowych piekarników parowych marki Amica, której celem jest pokazanie jak szybko i łatwo można przygotować pyszne i zdrowe posiłki niezależnie od pory dnia i roku. Kampania prowadzona będzie w mediach tradycyjnych i w digitalu.
Piekarniki parowe kojarzą się z profesjonalnym sprzętem, a gotowanie na parze to dla wielu z nas czynność wymagająca dużo pracy i wysiłku. Nic bardziej mylnego! Marka Amica udowadnia, że korzystanie z pary podczas codziennego gotowania to recepta na aromatyczne i pełne smaku dania. Dzięki gotowym programom parowym w piekarnikach FullSteam Amica przygotowanie posiłków jest niezwykle proste i smaczne!
Para – niezawodna w kuchni
Piekarniki parowe Amica wyposażone zostały w specjalny generator pary, dzięki któremu para odpowiednio dozowana w trakcie pieczenia potrafi dać wyśmienite efekty w postaci doskonałych domowych wypieków czy chrupkiego pieczywa na śniadanie. Dzięki zastosowaniu pary przygotujemy też soczyste mięso oraz ryby, które możemy odgrzać wieczorem bez ryzyka ich przesuszenia. Do tego lekkostrawne, beztłuszczowe dania oraz pełne smaku przetwory – to tylko niektóre z wyzwań, którym łatwo podoła każdy użytkownik piekarników parowych marki Amica.
– Mając na uwadze zmieniające się trendy oraz potrzeby klientów przygotowaliśmy nową kampanię, której celem jest pokazanie, że parę można wykorzystać do wielu różnych dań i na różne sposoby. Korzystanie z piekarnika jest niezwykle proste: wystarczy nalać wodę do pojemnika i wybrać program. Resztą zajmie się piekarnik! Mamy nadzieję, że kampania przekona dotąd niezdecydowanych do wyboru piekarników parowych, dzięki którym każdy będzie mógł przygotować smaczne i aromatyczne potrawy w swojej kuchni, a przy okazji również zdrowe! – mówi Joanna Walczak, menedżer ds. komunikacji kategorii w firmie Amica.
Założenia kampanii „Pora na parę!”
Nowa kampania piekarników parowych marki Amica rusza 1 kwietnia.
Działania obejmą media tradycyjne i digitalowe. W ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych pojawią się 15-sekundowe spoty. Kampania internetowa wspierana będzie między innymi banerami i 6-sekundowymi reklamami wideo na każdą porę dnia (śniadanie, obiad, kolację). Ponadto na kanale YouTube zostaną opublikowane filmy produktowe, które w dostępny sposób przedstawią możliwości piekarników parowych.
Odbiorcy będą mogli skorzystać ze wskazówek proponowanych na dedykowanej stronie internetowej i tym samym wprowadzić pyszne, a zarazem zdrowe nawyki do swojej kuchni. Materiały obejmować będą takie zagadnienia jak przygotowanie słodkich wypieków na parze, sous-vide na parze, czyli gotowanie próżniowo zamkniętej żywności próżniowe oraz równomierne podgrzewanie posiłków. Nie zabraknie wielu innych inspiracji, które będzie można przetestować w swoich domach i na swoich talerzach.
Za koncepcję i realizację kampanii produktowej odpowiada agencja C108. Planowanie mediów w obszarze digital powierzono Value Media, za zakup mediów w radiu odpowiedzialny jest dom mediowy PHD, a za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications.
Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 70 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2020 r. największy polski producent AGD po raz drugi w historii osiągnął roczne przychody przekraczające 3 miliardy złotych.