A gdyby istniała pralka, która spełni marzenia? Dopierze wszystko w krótkim czasie, również koce i pościele. Usunie drobnoustroje i roztocza z ubrań, skutecznie pozbędzie się sierści, sama będzie dozować detergent, a także umożliwi dodanie kolejnej porcji brudnego prania w trakcie jej pracy. Będzie cicha i ekonomiczna. Brzmi jak marzenie? Marka Amica w nowej kampanii udowadnia, że to już rzeczywistość!
Wielozadaniowa pralka spełni życzenia nawet najbardziej wymagających domowników. Odpowie na wszystkie potrzeby, niezależnie od tego, czy musimy mierzyć się z sierścią domowych zwierząt, trudnymi do wytępienia roztoczami czy plamami z trawy na dziecięcych spodniach. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych programów multifunkcyjnych urządzeń marki Amica, nasze pranie będzie zawsze idealnie czyste!
Pralka spełniająca życzenia
Marka Amica w nowej kampanii prezentuje nowoczesną pralkę WA2C814BKISVOD odpowiadającą na potrzeby wszystkich domowników. Dzięki zastosowaniu innowacyjnego rozwiązania UV Hygiene Technology pozbywamy się z naszych ubrań do 99,99% niebezpiecznych wirusów oraz do 96,2% baterii. Sterylizacja prania promieniami ultrafioletowymi jest niezwykle skuteczna, a przy tym w pełni bezpieczna. Funkcja SteamPower Pro gwarantuje sterylnie czyste i zdezynfekowane pranie dzięki wykorzystaniu pary generowanej na początku cyklu. Zastosowanie programów parowych redukuje zagniecenia, co sprawia, że prasowanie staje się o wiele łatwiejsze. W programie Łatwe prasowanie para użyta jest również przed ostatnim wirowaniem, by wniknąć we włókna tkaniny i maksymalnie je rozluźnić.
W kampanii zaprezentowane będą dodatkowe funkcje pralek. Amica z myślą o posiadaczach zwierząt zaprojektowała Program Pupil, który dzięki zwiększonej wydajności i ilości cyklów płukania skutecznie usuwa sierść, alergeny i zabrudzenia. Program ma szeroki zakres temperatur i opcji dodatkowych, co zapewnia wyjątkową skuteczność i higienę. Do prania pościeli, koców i odzieży bawełnianej zadedykowano program Antyroztocza, który eliminuje drobnoustroje i roztocza dzięki specjalnej kombinacji parametrów prania i opcji dodatkowych. Z funkcją Add+ zyskujemy możliwość dokładania zapomnianych ubrań w trakcie prania, a innowacyjny bezszczotkowy silnik LogicDrive 3.0. pozwala na osiągnięcie bardzo dobrej efektywności prania nawet przy krótkich programach. To oszczędność energii i naszego czasu!
Założenia kampanii
Nowa kampania wielofunkcyjnych pralek marki Amica ruszyła z końcem kwietnia.
Działania obejmą media tradycyjne i digitalowe. W ogólnopolskiej telewizji pojawi się spot przedstawiający promowane sprzęty. Kampania internetowa wspierana będzie m.in. banerami ukazującymi nowatorskie funkcje pralek, dedykowaną stroną internetową, inspiracjami w mediach społecznościowych oraz materiałami wideo na oficjalnym kanale YouTube marki Amica. Opublikowane filmy produktowe przedstawią dostępne technologie pralek oraz wykorzystanie dostępnych w nich programów w codziennym życiu całej rodziny.
Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 70 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2020 r. największy polski producent AGD po raz drugi w historii osiągnął roczne przychody przekraczające 3 miliardy złotych.