Tymoteusz Zimny, medalista Mistrzostw Europy do lat 20 w biegach sprinterskich, był gościem warsztatów kulinarnych marki Amica. Wspólnie z zaprzyjaźnionymi z marką szefami kuchni przyrządził lekkie, wiosenne menu, wykorzystując funkcje nowoczesnego piekarnika parowego FullSteam. Dla uczestników wydarzenia przygotowany był także konkurs z nagrodami.
29 kwietnia tematem przewodnim kolejnych warsztatów transmitowanych na żywo na profilu Facebook marki Amica było gotowanie oraz pieczenie z wykorzystaniem pary. Przystawki, danie główne oraz deser proponowali szefowie kuchni współpracujący z marką Amica: Adrianna Krzeszowska i Kacper Sobkiewicz. Wyjątkowym gościem był Tymoteusz Zimny – młody, utalentowany sportowiec, który podczas warsztatów przyznał, że gotowanie jest dla niego przyjemnością.
– Świetnie czuję się w kuchni, także w swoim domu. Bardzo lubię robić mój ulubiony deser, szarlotkę, ale nie tylko. Fartuch kuchenny nie jest mi obcy, a występy przed kamerą też lubię, więc dobrze odnalazłem się i bawiłem w programie na żywo – stwierdził Tymoteusz Zimny.
Gość wydarzenia online doskonale odnalazł się także w obsłudze sprzętu firmy Amica.
– Nie czuję się fachowcem, jeśli chodzi o sprzęt AGD, ale urządzenia marki Amica uważam za bardzo intuicyjne. Mam z nimi od dawna do czynienia i zawsze jestem z nich zadowolony. Na planie programu korzystałem z blendera, jaki mam również w domu i regularnie używam go do przygotowania pysznego i zdrowego smoothie.
Wydarzenie było transmitowane na żywo z poznańskiego showroomu marki Amica, który początkowo został przygotowany do warsztatów stacjonarnych.
– Pandemia pokrzyżowała nam plany. Okazało się, że nie możemy spotkać się z ludźmi – potencjalnymi użytkownikami naszych sprzętów. Wtedy powstał pomysł nadawanych z tego miejsca internetowych warsztatów. Kwietniowa edycja była już ósmą odsłoną naszego cyklu. Mam nadzieję, że jeszcze w tym roku będziemy mogli spotkać się już bezpośrednio z osobami zainteresowanymi naszym sprzętem i kulinariami oraz pokazać trochę więcej naszych pomysłów – mówił Zdzisław Wiese z Amica Handel i Marketing.
Lekkie dania i deser na parze
Uczestnicy wydarzenia mogli śledzić kuchenne poczynania szefów kuchni ze swoich domów. Wszystkie dania przygotowano w nowym piekarniku parowym FullSteam marki Amica. Menu otworzył wegański krem z kalafiora na mleczku kokosowym. Następnie przyrządzono pieczarki portobello faszerowane kaszą bulgur i warzywami. Daniem głównym był pieczony na parze łosoś z orzeźwiającą sałatką z jabłka i mięty, podany z kaszą pęczak. Na deser zaproponowano delikatny fit-sernik na parze. Wszystkie te potrawy, dzięki wykorzystaniu pary podczas gotowania i pieczenia, cechują się niską kalorycznością, pełnym smakiem i wiosenną świeżością.
Kampania “Pora na parę!”
Promocja gotowania na parze to część kampanii produktowej “Pora na parę!”. Jej celem jest pokazanie, jak szybko i łatwo można przygotować pyszne i zdrowe posiłki niezależnie od pory dnia i roku. Działania promocyjne pokazują wszechstronność piekarników parowych: możliwość przygotowania słodkich wypieków, równomierne podgrzewanie posiłków oraz gotowanie próżniowe na parze (sous-vide). Kampania prowadzona jest zarówno w mediach tradycyjnych, jak i digitalowych.
Atrakcyjne nagrody dla uczestników
Kwietniowe warsztaty kulinarne były wydarzeniem, w którym każdy mógł wziąć udział bez konieczności wcześniejszych zapisów. Na wszystkich widzów czekał konkurs z nagrodami w postaci trzech blenderów ręcznych marki Amica.
Transmisję z gotowania można obejrzeć na oficjalnej stronie wydarzenia na profilu Facebook marki Amica.
Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 70 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2020 r. największy polski producent AGD po raz drugi w historii osiągnął roczne przychody przekraczające 3 miliardy złotych.