Znajdź parę w nowoczesnych urządzeniach Amica

zdjęcie 1
01 czerwca 2021

Przygotowywanie smacznych i zdrowych posiłków w piekarniku parowym oraz efektywniejsze pranie i zmywanie dzięki funkcjom parowym to odpowiedź na aktualne potrzeby konsumentów – zwłaszcza osób młodych, które dopiero wkraczają w dorosłość. Amica w swojej nowej kampanii “Mężczyzna idealny szuka pary” promuje nowoczesne sprzęty parowe, które pomagają w zabieganej codzienności każdego z nas.

Nagradzany piekarnik parowy, nowe pralki i zmywarki oraz płyta indukcyjna 2.0 to sprzęty zaskakujące funkcjonalnością i nowoczesnym designem dopasowanym do każdego wnętrza. Amica proponuje rozwiązania parowe, które pozwolą sprostać wyzwaniom dnia i zyskać więcej czasu dla siebie.

Gotowanie pełną parą

W piekarniku parowym marki Amica ED87389BA+ Q-TYPE STEAM dzięki aż dziewięciu gotowym programom parowym w prosty i szybki sposób przyrządzimy wyśmienite posiłki na każdą porę dnia: śniadanie, obiad, kolację czy deser. Pyszne, chrupiące bułeczki, puszysty sernik, perfekcyjnie wypieczone i soczyste mięso czy pełne smaku domowe przetwory – to tylko niektóre możliwości tego urządzenia. Co najważniejsze, nie trzeba być szefem kuchni, by dania wyszły perfekcyjnie. Specjalny generator pary FullSteam dozuje parę i równomiernie rozprowadza ją podczas całego procesu pieczenia. 4,3-calowy kolorowy wyświetlacz poprowadzi krok po kroku przez proces pieczenia, dzięki czemu nie musimy już martwić jakie parametry wybrać.

Niezastąpionym pomocnikiem w kuchni jest także wielozadaniowa płyta indukcyjna PID6544PHTSF 2.0, która pomoże gotować, smażyć lub tylko podgrzać ulubione dania. Funkcja PowerBooster zwiększa moc grzania i pozwala na jeszcze szybsze przygotowanie potraw. Wystarczy 60 sekund do zagotowania 0,4 litra wody na makaron lub ryż. Dodatkowo płyta indukcyjna zużywa do 40% mniej energii w porównaniu do płyty ceramicznej – jest więc gwarancją niższych rachunków za prąd! AutoBridge pozwoli na gotowanie w większych garnkach na dwóch polach jednocześnie. Płyta wykrywa duże naczynia i automatycznie łączy dwa pola w jedną strefę grzania. Dodatkowym atutem płyt indukcyjnych Amica jest możliwość dopasowania do różnych blatów i typów kuchennej zabudowy. Ich montaż jest możliwy w blacie o grubości 12 mm z szufladą pod spodem czy w blacie o grubości 28 mm nad piekarnikiem. To uniwersalność i pełne spektrum możliwości dla każdego!

Lśniące naczynia bez wysiłku

Obecnie szukamy sprzętu, który nie tylko doczyści nasze talerze i kubki.  Zależy nam również na dezynfekcji, szybkim odświeżeniu sztućców czy poradzeniu sobie z trudnymi do usunięcia zabrudzeniami. Funkcja SteamPower w zmywarce DIM46C6EBOiTH, czyli zastosowanie gorącej pary użytej na końcu cyklu zmywania, redukuje ilość bakterii na naczyniach i w całym wnętrzu komory urządzenia. Wyjęte ze zmywarki butelki dla dzieci, garnki czy standardowa zastawa zawsze będą lśniące i idealnie dosuszone. Pomoże w tym również energooszczędna i w pełni bezpieczna funkcja OpenDry, czyli automatycznie uchylane drzwi zmywarki w ostatniej fazie suszenia. Nowoczesny silnik inwerterowy SilentDrive 3.0 to ciche i skuteczne zmywanie przy każdym programie, a także gwarancja dłuższej żywotności zmywarki.

Maksymalna higiena tkanin

Najnowsze urządzenia marki Amica odpowiadają na potrzeby wysokiego poziomu czystości w domu i poza nim. Pralka WA2C814BKiSVOD posiada innowacyjną UV Hygiene Technology, dzięki której pozbywamy się z naszych ubrań do 99,99% niebezpiecznych wirusów oraz do 96,2% bakterii. Sterylizacja prania promieniami ultrafioletowymi jest rozwiązaniem skutecznym oraz w pełni bezpiecznym. Generowana para przy użyciu funkcji SteamPower Pro rozluźnia włókna tkaniny, co redukuje zagniecenia, a także gwarantuje perfekcyjnie czyste i w pełni zdezynfekowane ubrania. Bezszczotkowy silnik LogicDrive 3.0, pozwala na osiągnięcie bardzo dobrej efektywności prania nawet przy krótkich programach. Wysoka klasa energetyczna przyczynia się do znacznego obniżenia zużycia energii, zapewnia długą żywotność urządzenia i cichą pracę. To więcej zaoszczędzonych pieniędzy w naszych portfelach!

“Mężczyzna idealny szuka pary”. Nowa kampania marki Amica.

17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Akcja promuje nowoczesne produkty parowe marki i jednocześnie zwraca uwagę na motyw partnerstwa w wykonywaniu domowych obowiązków. W spotach widzimy, jak mężczyzna bezproblemowo robi pranie, sprawnie obsługuje zmywarkę oraz zaskakuje gości wypiekami z nowoczesnego piekarnika parowego. Dzięki tym sprzętom świetnie radzi sobie z domowymi obowiązkami. Jako podkład muzyczny wykorzystano popularny hit Baranovskiego „Lubię być z nią”, który pojawia się we wszystkich formatach materiałów kampanijnych.

Promocja obejmuje główny materiał reklamowy: Parowe sprzęty Amica – też się zakochasz (spot 30 sekund) - YouTube prezentowany w telewizji oraz w digitalu, 30-sekundowy oraz dwa 15-sekundowe spoty radiowe, krótkie reklamy na kanale YouTube oraz komunikację w mediach społecznościowych marki Amica. Kampania będzie trwała do 20 czerwca 2021 r.

Za koncept strategiczny i kreację materiałów do kampanii odpowiada agencja C108. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Woodpecker Motion Pictures.


Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 5 milionów urządzeń rocznie.

zdjęcie 1

zdjęcie 1 (1,3 MB)

zdjęcie 2

zdjęcie 2 (1,2 MB)

zdjęcie 3

zdjęcie 3 (1,1 MB)

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.