Amica promuje sprzęty parowe w kampanii „Mężczyzna idealny szuka pary”

zdjecie 2
16 sierpnia 2021

16 sierpnia br. Amica rozpoczyna kontynuację kampanii nowoczesnych urządzeń parowych pod hasłem „Mężczyzna idealny szuka pary”. Premiera komunikacji miała miejsce w połowie maja bieżącego roku. Przy okazji tej kampanii Amica zwraca uwagę na wciąż aktualny temat „ideału” męskości oraz partnerstwa. Działaniom promocyjnym będzie towarzyszyła kampania internetowa oraz promocja na sprzęty parowe.

Amica ponownie udowadnia, że urządzenia z funkcjami parowymi to wybór nie tylko dla wielodzietnych rodzin. Pralki, zmywarki, piekarniki czy płyty indukcyjne sprawdzą się równie dobrze w domach, małych kawalerkach, ale także w pierwszym kupionym mieszkaniu młodych osób, które nieustannie żyją w pośpiechu. Kampania ma na celu ukazanie tych sprzętów jako pomocników pozwalających sprostać codziennym wyzwaniom nowej, zabieganej rzeczywistości.

Żyjemy w ciągłym biegu. W czasie między obowiązkami staramy się komponować zdrowe i pełnowartościowe posiłki, szukamy chwil relaksu i przestrzeni na realizowanie swoich marzeń czy rozwijanie pasji. Parowe sprzęty Amica pomagają nam w tej zabieganej rzeczywistości. Wyposażone w nowoczesne technologie sprawiają, że dania smakują wyśmienicie, naczynia wyjmowane ze zmywarki są nieskazitelnie czyste, a wyprane w pralce ubrania miękkie i higienicznie czyste. To lepsza jakość życia oraz oszczędność wody, energii i przede wszystkim czasu, który możemy wykorzystać na przyjemności, w tym także… szukanie swojej życiowej pary! – mówi Joanna Walczak, menadżer ds. komunikacji kategorii Grupy Amica.

Materiały promocyjne pokazują, jak wykorzystanie urządzeń parowych marki Amica ułatwia codzienne obowiązki, dzięki czemu mamy więcej czasu na przyjemności. Dodatkowo podjęto tu temat partnerstwa w wykonywaniu domowych obowiązków. Spot przedstawia mężczyznę, który robi pranie, sprawnie obsługuje zmywarkę czy wykorzystuje nowoczesne funkcje parowe w piekarniku. Szybka i bezproblemowa obsługa sprzętów sprawia, że doskonale radzi sobie ze wszystkimi obowiązkami w ciągu dnia, dzięki czemu znajduje czas na życie towarzyskie.

Kampania wyróżnia się dynamicznym formatem reklamowym zrealizowanym przez Piotrka Matejkowskiego, reżysera nowoczesnych i wyróżniających się wizualnie reklam oraz teledysków. Jako podkład muzyczny wykorzystano popularny utwór Baranovskiego „Lubię być z nią”, który pojawia się we wszystkich formatach materiałów kampanijnych.

Promocja obejmie główny materiał reklamowy prezentowany w kampanii internetowej i telewizji. Pojawi się 30-sekundowy spot TV oraz krótkie reklamy na kanale YouTube, a całość zostanie wzbogacona komunikacją w mediach społecznościowych Amiki. W materiach reklamowych wykorzystano ostatnio wdrożone modele pralek, zmywarek oraz płytę indukcyjną 2.0 tworzącą parę z nagradzanym w konkursach piekarnikiem parowym.

Za koncept strategiczny i kreację materiałów do kampanii odpowiada agencja C108. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Woodpecker Motion Pictures.

Wraz z kampanią uruchomiono specjalną promocję produktów parowych pod hasłem „Para doskonała”. Więcej informacji dotyczących regulaminu i przebiegu promocji znajduje się na oficjalnej stronie Grupy Amica: www.amica.pl.


Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 5 milionów urządzeń rocznie.

zdjecie 1

zdjecie 1 (23.9 MB)

zdjecie 2

zdjecie 2 (29.1 MB)

zdjecie 3

zdjecie 3 (23.0 MB)

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.