Wielozadaniowe zmywarki parowe w nowej kampanii marki Amica

01 września 2021

Skuteczne, a zarazem ciche i sterylne zmywanie – takie efekty gwarantują nowe zmywarki Amica. 1 września 2021 r. rusza kampania promocyjna tych urządzeń. Komunikacja będzie skoncentrowana w przestrzeni online, w tym także
na kanałach marki w mediach społecznościowych.

Zmywarki dziś nie tylko ułatwiają pracę w kuchni i zastępują ręczne zmywanie, ale charakteryzują się wysoką skutecznością i połączeniem wielu funkcji. Dzisiaj konsumenci coraz częściej wskazują na konieczność maksymalizacji sterylności i częstego usuwania bakterii oraz drobnoustrojów z naszych naczyń. Amica zawsze wsłuchiwała się w potrzeby konsumentów, dlatego właśnie nowe zmywarki marki Amica wzbogacone zostały szeregiem pomocnych funkcji i technologii, które pomogą sprostać tym potrzebom. Unikatowa technologia UV Hygiene Technology aktywuje promienie ultrafioletowe w różnych fazach mycia i suszenia, co pozwala eliminować niebezpieczne drobnoustroje, bakterie i wirusy z całej zmywarki. Po zakończeniu zmywania i otwarciu drzwi światło UV samo wyłącza się, dzięki czemu korzystanie z niego jest w pełni bezpieczne.

W kampanii zwracamy szczególną uwagę na wielozadaniowość naszych zmywarek. W obliczu coraz większych potrzeb użytkowników i ich obciążenia obowiązkami domowymi, nowe zmywarki Amica łatwo i bezproblemowo pozwalają sprostać wielu zadaniom z listy naszych obowiązków oraz sprawiają, że mamy więcej czasu dla siebie i naszych bliskich.  Hasło, które przyświeca kampanii to „Wielozadaniowa zmywarka i wszystko odhaczone” – mówi Małgorzata Fuszpaniak menager ds. komunikacji kategorii marki Amica.

Funkcje, które pozwolą zrealizować wszystkie zaplanowane zadania w kuchni to przede wszystkim SteamPower Pro, czyli zmywanie z wykorzystaniem pary, które zapewni higieniczną czystość naczyń, zwłaszcza dziecięcych butelek. Na uwagę zasługuje także wszystkodomywające ramię natryskowe WaterSpinner 2.0 oraz cichy i oszczędny silnik SilentDrive 3.0

W kampanii wizerunkowo-sprzedażowej swoich zmywarek Amica podkreśla także praktyczny aspekt korzystania z tych urządzeń. Funkcja Add+ pozwala na dołożenie naczyń w trakcie cyklu zmywania. Funkcję skróconego mycia OptiTime Pro docenimy, gdy pojawi się potrzeba skrócenia czasu zmywania, na przykład podczas wizyty niezapowiedzianych gości.

Za koncept strategiczny i kreację materiałów do kampanii odpowiada agencja C108. W filmie ponownie pojawia się fragment przeboju Baranovskiego “Lubię być z nią”, który jest motywem przewodnim kampanii urządzeń parowych Amica. Plan komunikacji, która wystartuje 1 września 2021 r. przygotował dom mediowy Value Media.


Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 5 milionów urządzeń rocznie.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.