Grupa Amica sponsorem kolejnej edycji kampanii promującej diagnostykę jajnika

 DSF3446
CSR
05 października 2021

Ty też jesteś poszukiwana! – pod tym hasłem wystartowała VII edycja kampanii „Diagnostyka jajnika” organizowanej przez stowarzyszenie Kwiat Kobiecości. Grupa Amica od kilku lat współpracuje z organizacją i kolejny raz sponsoruje kampanię społeczną, która zachęca kobiety do regularnych badań. Tegoroczna odsłona akcji skierowana jest do kobiet, które badania u ginekologa wykonywały ostatnio ponad dwa lata temu. Jej twarzą została znana aktorka, Anna Dereszowska.

 

W Polsce każdego roku ok. 2,8 tys. kobiet umiera na raka jajnika z powodu zbyt późnego wykrycia nieprawidłowości. Tymczasem w Polsce na diagnozę czeka się średnio 4 lata. Tak długi okres w praktyce często uniemożliwia podjęcie skutecznego leczenia. Dodatkowo, pandemia COVID-19 negatywnie wpłynęła na regularność wizyt kontrolnych u ginekologa, przez co nowotwór jest coraz częściej rozpoznawany w stadium zaawansowanym z przerzutami.

Twarzą tegorocznej kampanii została aktorka, Anna Dereszowska, z której udziałem powstał emocjonalny spot. Aktorka poszukuje w nich kobiet, które ostatni raz na badaniach jajnika były co najmniej dwa lata temu. „Ty też jesteś POSZUKIWANA. Zgłoś się na badania. Możesz uratować swoje życie” – zwraca się do kobiet Ambasadorka akcji.

Chcemy odpowiedzialnie wspierać kobiety nie tylko w drodze do ich zawodowego sukcesu, ale też w zdrowiu. Angażując się w tę kampanię, dokładamy naszą cegiełkę do budowania świadomości, jak ważna jest profilaktyka badań. Dodatkowo, dzięki już kilkuletniej współpracy z Kwiatem Kobiecości, który jest organizacją o ogromnej wiedzy w zakresie właściwej diagnostyki, możemy z tym komunikatem docierać także do naszych pracowników, zarówno do kobiet, jak i do mężczyzn, którzy też powinni zachęcać swoje najbliższe osoby do regularnych badań – wyjaśnia Malwina Frydrychowicz, menedżer ds. ESG i koordynatorka kampanii w Grupie Amica.

W 2020 roku polski producent AGD przekazał Kwiatowi Kobiecości ponad 200 tys. zł na budowę cytobusu, który będzie realizować bezpłatne badania cytologiczne dla kobiet na terenie Polski.

Dodatkowo, każdego roku po zakończeniu akcji o zasięgu ogólnopolskim, Grupa Amica podejmuje działania na gruncie lokalnym. Firma organizuje badania cytologiczne i spotkania edukacyjne dla kobiet ze społeczności lokalnej oraz uczennic szkół we Wronkach. Także w tym roku, w październiku, rozpocznie na terenie miejsca pracy akcję edukacyjną na temat profilaktyki raka jajnika, która zakończy się quizem dla pracowników. Do wygrania będą darmowe badania genów BRACA, odpowiedzialnych za rozwój raka jajnika i raka piersi. 


Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 5 milionów urządzeń rocznie.

Backstage kampanii

Backstage kampanii (1.2 MB)

Backstage kampanii

Backstage kampanii (1.1 MB)

Sonda uliczna - Anna Dereszowska

Sonda uliczna - Anna Dereszowska (0.9 MB)

Plakat kampanii

Plakat kampanii (1.9 MB)

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.