Sprzątać „Na błysk!” można szybko, łatwo i efektywnie, przekonuje Amica

21 listopada 2022

Amica wystartowała z kampanią odkurzaczy pionowych, której celem jest pokazanie, że nawet w okresie okołoświątecznym sprzątanie może być szybkie, łatwe i efektywne. Przy pomocy działań digitalowych i social mediowych marka zaprezentuje praktyczne zastosowanie urządzeń sprzątających i ich korzystny wpływ na codzienne życie. Kampania pod hasłem „Na błysk!” rozpocznie się 21 listopada, a w ramach działań producent zaplanował również… przedświąteczne porządki w domu zwycięzcy konkursu!

Trzonem kampanii są szeroko zakrojone działania digitalowe, na które składają się m.in. reklamy banerowe oraz cykl postów w social mediach. W komunikacji Amica stawia na edukację, pokazując odbiorcom, że odkurzacze pionowe mogą w prosty sposób rozwiązać większość problemów związanych z domowymi porządkami, zwłaszcza w okresie przedświątecznym.

Życie w ciągłym biegu sprawia, że mamy coraz mniej czasu na domowe obowiązki. Szczególnie w ostatnich tygodniach roku, gdy wysoki sezon w firmach zbiega się w czasie z intensywnymi przygotowaniami do świąttłumaczy Małgorzata Fuszpaniak, menedżer ds. komunikacji kategorii marki Amica. Nasza najnowsza kampania jest bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania klientów, dla których sprzątanie jest uciążliwą koniecznością. Chcemy pokazać, że wcale tak nie musi być, a nowoczesne funkcje odkurzaczy pionowych marki Amica szybko i skutecznie poradzą sobie nawet z trudnymi zabrudzeniami.

Bohaterem kampanii jest odkurzacz pionowy VM XPro Aqua – bezprzewodowe urządzenie 3w1, które umożliwia odkurzanie na mokro (dzięki funkcji AquaEffect) i sucho (z użyciem czujnika kontroli zabrudzeń DustSensor), a także pełni funkcję odkurzacza ręcznego, dzięki któremu będziemy mogli wyczyścić kanapę czy tapicerkę samochodu. Model ten będzie nagrodą w konkursie organizowanym na Facebooku w pierwszej połowie grudnia. Zwycięzca nie będzie musiał ponadto martwić się przedświątecznymi porządkami – o jego dom zadba firma sprzątająca, która współorganizuje konkurs wraz z marką Amica. Efektem tej części kampanii będzie wideo umieszczone w kanałach social media, pokazujące rezultaty sprzątania przy pomocy odkurzacza pionowego VM XPro Aqua.

Odkurzacz pionowy VM XPro Aqua nie bez powodu odgrywa główną rolę w naszej kampanii. Model ten jest idealnym rozwiązaniem dla osób, którym zależy na szerokim i uniwersalnym zakresie funkcjonalności. Z jednej strony usunie z powierzchni uciążliwe plamy, z drugiej zaś może posłużyć do zadań specjalnych, takich jak wspomniane wcześniej wyczyszczenie tapicerki w samochodzie. Wszystko to w sposób szybki, wygodny i ergonomiczny dodaje Małgorzata Fuszpaniak, menedżer ds. komunikacji kategorii marki Amica.

Działania digitalowe prowadzone przez markę Amica zostaną uzupełnione reklamy w prasie branżowej. Kampania jest realizowana przy współudziale agencji dotRelations i ValueMedia.


Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 5 milionów urządzeń rocznie.

Sprzątać na błysk można szybko łatwo i efektywnie przekonuje Amica (0,8 MB)

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.