Grupa Amica uruchamia akcję promocyjną w ramach kolejnej odsłony kampanii dotyczącej urządzeń parowych. Pula nagród w promocji „Pora na parę” wynosi łącznie aż 1,4 mln złotych. Klienci, którzy między 1 marca a 31 maja br. zdecydują się na zakup jednego z Zestawów Promocyjnych urządzeń do zabudowy, mają szansę na nagrodę w wysokości 500 lub 800 zł.
W akcji promocyjnej „Pora na parę” mogą wziąć udział wszystkie osoby, które w dniach 1.03-31.05.2023 roku dokonają zakupu jednego z dwóch Zestawów Promocyjnych. W skład obu zestawów wchodzą: piekarnik do zabudowy, dowolna płyta grzewcza (minimum czteropolowa) oraz dowolna zmywarka do zabudowy. Wysokość nagrody zależy od ceny piekarnika. W przypadku urządzenia z przedziału cenowego 1 699 – 2 199,99 zł (Zestaw 1), uczestnik promocji otrzyma 500 zł. Jeśli cena piekarnika będzie wynosiła minimum 2200 zł, kwota nagrody wzrośnie do 800 zł.
– Akcja promocyjna „Pora na parę” to kolejny etap kampanii promującej nasze urządzenia parowe. Pokazujemy niezwykłą moc pary, tym razem skupiając się na jej zastosowaniu w kuchni. Dlatego też przygotowane przez nas Zestawy Promocyjne obejmują szeroki wybór idealnie uzupełniających się urządzeń wielofunkcyjnych. Zdecydowaliśmy się dać naszym Klientom dużą swobodę w doborze konkretnych modeli piekarników, zmywarek czy płyt grzewczych – dzięki temu każdy może skonstruować taki zestaw promocyjny, który najlepiej spełni jego oczekiwania – mówi Katarzyna Krzysiak, Sales Support Junior Manager z Działu Sprzedaży Krajowej Amica.
Jak wziąć udział w promocji marki Amica? Po zakupieniu wybranego Zestawu Promocyjnego uczestnik powinien wypełnić Zgłoszenie Rejestracyjne na stronie https://moja.amica.pl/. Nagrody w postaci przedpłaconej karty Sodexo będą wysyłane na bieżąco na wskazany w zgłoszeniu adres do wyczerpania puli (1,4 mln zł) lub do zakończenia promocji (zakupy w terminie do 31.05.2023).
Producent uruchomił również kanały komunikacji dla konsumentów w związku z promocją. Klienci mogą dzwonić na infolinię dostępną pod numerem +48 781 655 665 czynną od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–18:00 lub wysłać e-mail na adres: kontakt@moja.amica.pl.
Szczegółowe informacje oraz regulamin promocji „Pora na parę” są dostępne na stronie moja.amica.pl/poranapare.
Kampania marki Amica obejmuje zarówno działania digital marketingowe (landing page, media społecznościowe, reklama), jak i tradycyjne formy promocji (ulotki i naklejki w sklepach). Zróżnicowanie kanałów komunikacji ma na celu dotarcie w ciągu trzech miesięcy do jak największego grona odbiorców – zarówno w Internecie, jak i w stacjonarnych punktach sprzedaży.
W poprzednich odsłonach kampanii dotyczącej urządzeń parowych Amica prezentowała korzyści, które dają wielofunkcyjne piekarniki z gotowymi programami parowymi. Oprócz szeroko zakrojonych działań w mediach internetowych i tradycyjnych, marka nawiązała współpracę ze znanym podcasterem – Karolem Paciorkiem. W efekcie powstał cykl nagrań prezentujących szybkie i proste przepisy na dania z wykorzystaniem pary w piekarniku.
Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 5 milionów urządzeń rocznie.