Grupa Amica wprowadziła na rynek przełomową linię płyt indukcyjnych z technologią HobControl Pro. Inteligentny algorytm, stanowiący podstawę działania precyzyjnych programów temperaturowych, sprawia, że potrawy nie kipią, nie przypalają się i nie trzeba ich mieszać! Kampania „Genialny Karol” ma jasny przekaz: gotując z nową płytą indukcyjną Amica nic nie jest kwestią przypadku. Zawsze możesz być pewien doskonałych efektów.
Kampania odnosi się do znanej nam wszystkim sytuacji, kiedy gotowanie wymyka się spod kontroli – coś wykipi, coś się przypali. Porażka kulinarna boli tym bardziej, jeśli gotowaliśmy dla kogoś. O tym przekonał się bohater kampanii, Karol, chcący usatysfakcjonować swoimi potrawami wymagającą mamę, wiecznie niezadowoloną bratową czy sąsiadkę, która wpadła mu w oko. Karol jednak szybko znalazł sposób, jak wybrnąć z kłopotliwej sytuacji. Sięgnął po programy temperaturowe HobControl Pro zastosowane w pyłach indukcyjnych Amica i to był klucz do jego sukcesu! Potrawy wyszły perfekcyjnie, a goście byli pod ogromnym wrażeniem zarówno dań, jak i samej płyty.
- Nasze sprzęty konstruujemy w taki sposób, by stanowiły realną odpowiedź na potrzeby konsumentów. Mamy świadomość, że dla wielu posiadaczy płyt indukcyjnych problematyczne jest ustawienie odpowiedniej mocy gotowania dla poszczególnych potraw. Stąd też wdrożyliśmy indukcję 3.0 z innowacyjną technologią HobControl Pro, by dać konsumentowi pełną kontrolę nad gotowaniem. Wystarczy jedno dotknięcie sensora na płycie by idealnie topić czekoladę, dusić potrawy, gotować na wolnym ogniu czy perfekcyjnie grillować, bez obaw, że coś wykipi czy się przypali. Bohater kampanii – Karol – to postać z krwi i kości, w której każdy może zobaczyć odrobinę siebie. W spotach pokazujemy, jak łatwo i perfekcyjnie wychodzi mu gotowanie z nową płytą indukcyjną Amica. I jakie to robi wrażenie na jego otoczeniu. Wszystko w lekkiej komediowej formie – mówi Joanna Walczak, menadżer ds. komunikacji marketingowej marki Amica.
Technologia HobControl Pro, którą promuje producent, to 4 precyzyjne programy temperaturowe: do topienia w 40oC, duszenia w 70oC, gotowania na wolnym ogniu w 90oC oraz grillowania w 200oC. Po wybraniu jednego z programów temperaturowych, inteligentny algorytm samodzielnie sczytuje temperaturę pola i precyzyjnie dostosowuje moc grzania, mając na uwadze wielkość i zawartość naczynia. Dla konsumentów jest to rozwiązanie idealne – od tej pory przejmują pełną kontrolę nad gotowaniem i mają pewność, że przygotowywane dania nie przywrą do garnka, nie przypalą się, nie zwarzą się ani nie wykipią. Amica gwarantuje, że podobnie jak bohater spotów, użytkownik płyty już zawsze będzie mógł być dumny z przygotowywanych przez siebie potraw.
Na kampanię składa się seria spotów opowiadających o przygodach kulinarnych Karola i jego gości. Bohater mierzy się z przyrządzeniem perfekcyjnego steka, tradycyjnego rosołu babci Heli czy pysznych babeczek oblanych czekoladą. Kampania obejmuje digital oraz emisję bilboardu sponsorskiego w telewizji potrwa aż do końca października.
Za koncepcję strategiczno-kreatywną kampanii i scenariusze spotów odpowiada agencja reklamowa C108. Filmy wyprodukował Woodpecker Motion Pictures, we współpracy z reżyserem Karolem Mochem. Kampania mediowa została przygotowana przez ValueMedia, natomiast działania w mediach społecznościowych nadzoruje agencja marketingowa SEALS.
Więcej informacji o płytach nowej generacji znaleźć można na stronie producenta: https://www.amica.pl/plyty-indukcyjne-informacje.
Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 5 milionów urządzeń rocznie.