W najnowszych modelach płyt indukcyjnych 3.0 i okapach marki Amica została zastosowana technologia HoodConnect Pro, która zapewnia kompatybilność obu urządzeń. Dla ich użytkowników oznacza to wygodę i przede wszystkim oszczędność czasu.
– Rozwijając portfolio produktów, zwracamy uwagę przede wszystkim na potrzeby naszych klientów. Jedną z nich, jest automatyzacja codziennych czynności, zwłaszcza tych, które zabierają sporo czasu. Dlatego najnowsze modele płyt indukcyjnych i okapów Amica wyposażyliśmy w technologię HoodConnect Pro, dzięki której okap włącza się samoczynnie i dostosowuje moc wyciągu do intensywności gotowania na płycie. Wszystko dzieje się automatycznie! – mówi Joanna Walczak, menadżer ds. komunikacji marketingowej marki Amica.
Istotą systemu HoodConnect Pro jest automatyczne połączenie okapu z płytą indukcyjną. Oba urządzenia łączą się ze sobą przy pomocy funkcji Bluetooth. Zastosowany w urządzeniach inteligentny algorytm rozpoznaje uruchomienie płyty, a następnie precyzyjnie monitoruje intensywność gotowania i na podstawie sczytanych danych dobiera moc okapu. Takie rozwiązanie optymalizuje pracę urządzenia – zapewnia skuteczną wentylację pomieszczenia, a jednocześnie nie działa bez potrzeby z maksymalną mocą.
Nie ma obaw, że połączenie zostanie przerwane przez zasłonięcie czujnika pokrywką czy garnkiem. Funkcja Bluetooth jest gwarancją stabilnego połączenia między okapem a płytą indukcyjną. Aktualnie jest to jedna z najnowocześniejszych technologii dostępnych na rynku AGD.
– HoodConnect Pro jest rozwiązaniem idealnym nie tylko dla miłośników technologicznych nowinek, ale również wszystkich osób, które chcą sobie ułatwić pracę w kuchni. Zamiast kontrolować intensywność pracy okapu, można zostawić to zadanie nowoczesnym sprzętom AGD i skupić się na przygotowywaniu potraw – dodaje Joanna Walczak.
Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 5 milionów urządzeń rocznie.