Amica Święta

Życzenia świąteczne 2025 od Amica

Drodzy Klienci i Partnerzy, z okazji zbliżających się Świąt życzymy Państwu chwil, które ogrzewają serce, gdy za oknem mróz próbuje przejąć inicjatywę. Niech ostatnie dni mijającego 2025 roku staną się okazją do odpoczynku, spotkań i wyciszenia, aby nabrać sił na to, co nowe. ...

19.12.2025 07:00 Czytaj więcej
Amica ESG 2025

Amica aktualizuje strategię ESG – nowe cele do 2040 roku

Grupa Amica ogłasza aktualizację swojej strategii ESG, odpowiadając na zmieniające się uwarunkowania rynkowe oraz wyniki zaktualizowanej analizy podwójnej istotności. To kluczowy krok dla firmy, ponieważ zrównoważony rozwój i odpowiedzialność wobec ludzi, środowiska i rynku stanowią fundament naszej długoterminowej konkurencyjności i odporności na wyzwania przyszłości. ...

16.12.2025 14:50 Czytaj więcej
Raport Made In Poland

Gorączka grudniowych zakupów. Krajowe produkty zyskują przewagę

Czas przedświąteczny, a zwłaszcza grudzień, to okres wielu decyzji zakupowych. Trzeba przygotować dom na święta, obdarować najbliższych prezentami, zadbać o smakołyki i upominki dla współpracowników. W tym czasie dokonujemy wielu zakupów, ale jeszcze więcej produktów czeka na wybór. Choć rynek oferuje możliwość wyboru różnych marek, raport „Made in Poland” pokazuje, że Polacy...

15.12.2025 07:30 Czytaj więcej
Amica

Praktyczne pomysły na prezenty na święta – mniej przedmiotów, więcej funkcjonalności

Zbliżające się święta to czas, w którym szukamy prezentów łączących radość obdarowywania z realną wartością dla bliskich. Jak wynika z raportu Made in Poland, opartego na badaniu SW Research dla Grupy Amica, 78% Polaków wybiera produkty krajowe, gdy jakość i cena są porównywalne. ...

11.12.2025 07:00 Czytaj więcej
Amicis

Nowa strona Fundacji Amicis: szybsza i łatwiejsza pomoc

Fundacja Amicis, z okazji 20-lecia swojej działalności, uruchomiła nową wersję strony internetowej. Nowoczesny, bardziej funkcjonalny design oraz łatwiejsza nawigacja to odpowiedź na potrzeby darczyńców, którzy teraz mogą szybciej i wygodniej wspierać fundację w jej szczytnych celach. ...

09.12.2025 10:48 Czytaj więcej

Nowa strategia

W nowej strategii misja Amiki zakłada oferowanie trwałych i niezawodnych sprzętów AGD z najwyższej jakości obsługą w celu ułatwienia codziennego życia konsumentom, respektując lokalne tradycje i dziedzictwo silnych lokalnych marek (Amica, Fagor, Gram, Hansa, CDA). Wizją Grupy Amica jest z kolei stanie się najbardziej rekomendowaną marką sprzętu grzejnego na kluczowych rynkach w Europie. Spółka zamierza skupić się na sprzedaży w krajach europejskich, przy czym planowany rozwój sprzedaży na poszczególnych rynkach geograficznych ma być realizowany w oparciu o dedykowane konkretnym obszarom strategie sprzedażowo-marketingowe. Amica opracowała strategię produktową i doświadczeń pozakupowych, aby wyraźnie zyskać w oczach europejskich konsumentów, a jednocześnie zidentyfikowała czynniki produktowe, operacyjne i finansowe, dzięki którym zamierza stać się preferowanym partnerem B2B.

01.10.2024 10:00
Zobacz wszystkie wideo
 AN 1794

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.