W plebiscycie „Design dla Konesera” czytelnicy magazynu „Dobre Wnętrze” docenili wyjątkowy styl piekarnika Amica X-Type i przyznali za ten produkt nagrodę w Kategorii „Kuchnia – AGD”. 28 listopada 2019 roku w Hotelu Bellotto w Warszawie, podczas finałowej gali, odebrał ją reprezentujący Grupę Amica Tomasz Pietrzyk. Była to już siódma edycja wydarzenia, które na stałe wpisało się w kalendarz najważniejszych branżowych imprez.
Na gali podsumowującej plebiscyt „Design dla Konesera” uhonorowano przedstawicieli firm, których produkty znalazły się w gronie zwycięzców i wyróżniają się na tle innych w swojej kategorii wyjątkowym pięknem, innowacją a także tym, że ich posiadanie oznacza prestiż. Wszystkie nominowane produkty można było zobaczyć na towarzyszącej wydarzeniu wystawie. Zaprezentowany został także nagrodzony przez czytelników miesięcznika „Dobre Wnętrze” piekarnik X-Type marki Amica.
- Amica to marka rozpoznawalna dla zdecydowanej większości Polaków, zapewne też dla niemal wszystkich osób zainteresowanych wysokiej jakości wyposażeniem mieszkań, tym bardziej, że od kilku lat współpracujemy ze studiami mebli kuchennych. Czytelnicy „Dobrego Wnętrza” to w znacznej części użytkownicy naszych urządzeń. Cieszy nas, że rozpoznawalność marki Amica w tej grupie idzie w parze z wysoką oceną jakości naszych urządzeń. Dziękujemy Redakcji za zorganizowanie kolejnej edycji ciekawego plebiscytu, a Czytelnikom Magazynu za tak nobilitującą ocenę – mówi Tomasz Pietrzyk, rzecznik prasowy Grupy Amica.
Podczas gali świętowano 20-lecie magazynu „Dobre Wnętrze”. Z uwagi na znamienite grono zaproszonych gości, dla twórców tytułu była to wspaniała okazja do podziękowań dla pracowników, architektów – wieloletnich ekspertów miesięcznika, a także firm współpracujących z magazynem za nieustające zaangażowanie w tworzenie jednego z najważniejszych na rynku tytułów o stylowym urządzaniu mieszkań.
Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2018 roku skonsolidowany obrót grupy wyniósł ponad 750 mln EUR.