Odpowiedź na jasno określone potrzeby klientów – między innymi tym cechują się piekarniki z serii X-Type z funkcją OpenUp!®. Za innowacyjność produktu i jego pozytywny odbiór wśród klientów Amica została nominowana w konkursie Innovation 2020. Nominacja została przyznana przez grupę jurorską Innowacyjny Biznes w kategorii Produkt, otrzymała nominację jako jedyna firma w tej dziedzinie. Gala, podczas której „wręczone” zostaną statuetki, odbędzie się w formacie konferencji online 1 czerwca.
Konkurs Innovation 2020 to inicjatywa organizowana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, która wyróżnia firmy z zakresu marketingu czy mediów. Obecne są trzy grupy jurorskie: Innowacyjny Biznes, Innowacyjne Doświadczenie oraz Innowacyjne Media. Kapituła wybiera zwycięzców biorąc pod uwagę ich innowacyjne rozwiązania, odważne projekty, świeże idee, zaspokojenie niedostrzeżonej dotąd potrzeby czy nagradza kampanie społeczne i działania z zakresu CSR. W kategorii Produkt wyróżnione zostają urządzenia mające wyraźny walor nowości na polskim rynku, która są funkcjonalne i spotkały się z pozytywnej odbiorem lub uznaniem klientów, odpowiadając na ich jasno określone potrzeby.
Amica została wyróżniona za innowacyjność piekarnika z serii X-Type, z nowoczesną funkcją OpenUp!®. Przedstawiana nowość ułatwia życie wszystkim użytkownikom – to innowacyjne, a jednocześnie proste w swojej istocie rozwiązanie sprawia, że wystarczy dotknąć drzwiczek piekarnika i otworzą się one same! Dzięki temu nawet z dwoma zajętymi rękoma, jesteśmy w stanie poradzić sobie i włożyć potrawy do wnętrza urządzenia. Przełomowe udogodnienie w niespotykany dotąd sposób podnosi ergonomię korzystania z piekarnika i ułatwia kuchenną rzeczywistość.
- Sprzęty marki Amica mają za zadanie ułatwiać „życie” w kuchni. Właśnie taką rolę pełni funkcja OpenUp!® w piekarnikach linii X-Type od Amica – wykorzystując dotyk, otwieramy drzwiczki piekarnika. W codziennej rzeczywistości to bardzo duże uproszczenie, które doceni każdy użytkownik. Dziękujemy ekspertom z branży komunikacji marketingowej za docenienie naszego produktu - piekarnika linii X-Type z funkcją OpenUp!®. Bez przerwy staramy się ulepszać nasze usługi i produkty, a otrzymana nominacja pokazuje, że obraliśmy w tym dobry kierunek – powiedział Paweł Rydz, Dyrektor ds. Marketingu.
Niestety szósta edycja konkursu ma miejsce w czasie epidemii, z tego względu uroczystość ogłoszenia zwycięzców odbędzie się w formie konferencji online w dniu 1 czerwca.
Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 70 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2018 roku skonsolidowany obrót grupy wyniósł ponad 750 mln EUR.