Amica z nagrodami INNOVATION 2020

sar 008.jpg
05 czerwca 2020

1 czerwca w formule online odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród konkursu Innovation 2020 organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Amica otrzymała aż dwie nagrody za innowacyjne działania produktowo-komunikacyjne: brązową nagrodę INNOVATION 2020 za skuteczne wdrożenie na rynek piekarnika OpenUp! oraz srebrną za kampanię CSR „Amica for others”.

Wdrożenie na rynek oraz działania komunikacyjne dotyczące piekarnika z funkcją OpenUp! zostały nagrodzone za innowacyjność podejścia. Jury doceniło nowoczesną funkcję zastosowaną w urządzeniu, która znacznie ułatwia życie użytkownikom. Proste, a jednocześnie bardzo nowatorskie rozwiązanie, dzięki któremu drzwiczki piekarnika otwierają się poprzez jedno dotknięcie, okazało się przełomowe i bardzo przypadło do gustu kapitule.

Kto powiedział, że kampanie sprzętu AGD nie mogą być atrakcyjne? Nasz zespół marketingu udowodnił, że działa innowacyjnie i nietuzinkowo! Brąz i srebro w konkursie INNOVATION 2020 organizowanym przez SAR za kampanię piekarników z funkcją OpenUp! oraz odważny projekt CSR „Amica for others” – po raz pierwszy dla Amica – są tego jasnym dowodem. Dziękuję całemu zespołowi za pracę włożoną w obie kampanie – mówi Paweł Rydz, dyrektor ds. marketingu w Grupie Amica.

Warto podkreślić, że już sama nominacja do tak prestiżowego konkursu była dużym osiągnięciem. W pierwszej kolejności zgłoszenia poddawano szczegółowej ocenie i  dopiero po uzyskaniu ściśle określonego pułapu głosów od jury złożonego z marketerów otrzymały nominacje.

Z kolei nagrodzona srebrem kampania CSR „Amica for others”, mająca na celu uwrażliwienie konsumentów na problemy ogólnospołeczne, została wyróżniona za odwagę i konsekwencję w komunikowaniu potrzeby otwierania się na bliskich-dalekich sąsiadów.

– Projekt „Amica for others” to wynik głębokich badań konsumenckich i pracy wielu osób. Analizowaliśmy liczne aspekty dotyczące dzisiejszego społeczeństwa.  Samotność okazała się być jednym z tych kluczowych, na który chcieliśmy zwrócić uwagę w naszej kampanii. Cieszę się, że została doceniona, gdyż to kolejna szansa na to, aby komunikat trafił do wielu osób i został dostrzeżony. Dziękuję naszym Partnerom za ogromne zaangażowanie w ten projekt, w szczególności agencji C108. To nasz wspólny sukces – mówi Joanna Lewandowska, strategiczny menedżer ds. komunikacji marki w Grupie Amica.

Konkurs Innovation 2020 to inicjatywa organizowana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, która wyróżnia firmy z zakresu marketingu i mediów. Jury nagradza poszczególne kampanie, biorąc pod uwagę takie aspekty jak: innowacyjne rozwiązania, odważne projekty, świeże idee, zaspokojenie niedostrzeżonej dotąd potrzeby.


Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 70 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2018 roku skonsolidowany obrót grupy wyniósł ponad 750 mln EUR.

sar 008.jpg

sar 008.jpg (0.6 MB)

sar 012.jpg

sar 012.jpg (0.6 MB)

sar 019.jpg

sar 019.jpg (0.7 MB)

sar 021.jpg

sar 021.jpg (0.7 MB)

logo_czerwien.png

logo_czerwien.png (0.0 MB)

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.