Konkurs Golden Arrow wyznacza trendy w komunikacji marketingowej. Jury nagradza innowacyjne kampanie oraz zwraca szczególną uwagę na wykorzystanie niestandardowych narzędzi i rozwiązań. Podczas finałowej gali, 25 czerwca 2020 roku, Amica zdobyła nagrodę Golden Arrow 2020 w kategorii Najlepszy Program Lojalnościowy B2B za projekt Amica Ekoiści. Jury złożone z marketerów oraz przedstawicieli specjalistycznych agencji doceniło program polskiego producenta AGD.
Celem nagrodzonej akcji Amica Ekoiści było wsparcie klienta biznesowego w obszarze Studiów Mebli Kuchennych. Główne założenia programu opierały się na rywalizacji poszczególnych punktów sprzedaży pod kątem realizacji określonego, półrocznego targetu. W międzyczasie uczestnicy poznawali ekologiczne rozwiązania i najważniejsze cechy urządzeń Amica. Akcja idealnie wpisywała się w obecnie panujący trend eko, na co szczególną uwagę zwróciło jury konkursu. Duże wrażenie na oceniających zrobiła również koncepcja i mechanika programu. Za realizację Amica Ekoiści odpowiada agencja H2H.tech.
– Golden Arrow to niezwykle prestiżowy konkurs. Wiemy, że w tym roku została zgłoszona rekordowa liczba projektów, dlatego tym bardziej jesteśmy dumni, że program Amica Ekoiści został doceniony przez jury. Założeniem projektu od początku było połączenie atrakcyjnego programu lojalnościowego z budowaniem świadomości ekologicznej, która współcześnie jest istotnym elementem komunikacji wielu firm, także marki Amica – mówi Jan Daniel, manager ds. wsparcia sprzedaży w Amica Handel i Marketing.
Konkurs Golden Arrow jest organizowany od 2006 roku przez VFP Communications Ltd., wydawcę miesięcznika „Media Marketing Polska” i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 70 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2018 roku skonsolidowany obrót grupy wyniósł ponad 750 mln EUR.