Nowy rzecznik prasowy Grupy Amica

mk
11 maja 2021

Maciej Krzysztoszek został nowym rzecznikiem prasowym i menedżerem komunikacji zewnętrznej Grupy Amica. W funkcji rzecznika zastąpił Zdzisława Wiese, który przez ostatnie osiem miesięcy łączył te zadania ze swoimi dotychczasowymi obowiązkami w dziale marketingu.

Do Grupy Amica Maciej Krzysztoszek dołączył z początkiem maja 2021 roku. Odpowiada w niej za relacje z mediami, działania wizerunkowe i komunikację zewnętrzną, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych.

Wcześniej, przez blisko cztery lata był rzecznikiem prasowym towarzystwa ubezpieczeniowego LINK4, w którym zarządzał komunikacją korporacyjną, w tym relacjami z mediami, działaniami wizerunkowymi i komunikacją wewnętrzną. W latach 2013–2017 związany był z Urzędem Komisji Nadzoru Finansowego, gdzie utrzymywał kontakty z dziennikarzami i realizował kampanie społeczne. Krzysztoszek jest też od 2018 roku członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Zdzisław Wiese z Grupą Amica jest związany od ponad 16 lat. Dotychczasowe obowiązki rzecznika pełnił równolegle z wcześniejszymi zadaniami w dziale marketingu grupowego Amica Handel i Marketing, w którym pozostaje na stanowisku menedżera ds. PR. Jest absolwentem filologii polskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

 


Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 70 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2020 r. największy polski producent AGD po raz drugi w historii osiągnął roczne przychody przekraczające 3 miliardy złotych.

mk

mk (0.5 MB)

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.