Amica partnerem nowego kulinarnego show „Family Food Fight. Pojedynek na smaki”

fff
30 sierpnia 2021

1 września 2021 r. zostanie wyemitowany pierwszy odcinek programu „Family Food Fight. Pojedynek na smaki”, podczas którego uczestnicy będą gotować wykorzystując urządzenia marki Amica. Kuchnie biorących udział w projekcie rodzin zostały wyposażone między innymi w płyty gazowe, piekarniki, chłodziarko-zamrażarki, zmywarki i małe AGD.

Amica jest wyłącznym partnerem AGD nowego kulinarnego show Telewizji Polsat, które już tej jesieni zadebiutuje na ekranach polskich domów. Stacja emitować będzie premierowe odcinki „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” w środowe wieczory o godz. 20.05 na głównej antenie POLSATU, w tzw. prime time, oferując także powtórki w weekendy. W programie wybrane drużyny z całego kraju składające się z różnych członków rodziny – na przykład małżeństwa z dziećmi, czy kuzynki z koła gospodyń wiejskich – będą miały okazję realizować swoje popisowe dania w kuchniach wyposażonych w sprzęt AGD marki Amica. Zmagania uczestników „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” ocenią charyzmatyczni jurorzy: Ewa Wachowicz, Piotr Gąsowski i Adam Borowicz. Zwycięska rodzina wygra 100 000 złotych i tytuł najlepiej gotującej rodziny w Polsce.

Cieszymy się, że jako marka Amica możemy być partnerem nowego telewizyjnego show kulinarnego, w którym rywalizować i wspólnie się wspierać będą całe rodziny. Długo czekaliśmy na podobny format. Przypomnę, że w komunikacji naszej marki rola rodziny i wspólnego spędzania czasu w kuchni odgrywają kluczową rolę. Wyposażając kuchnie uczestników “Family Food Fight. Pojedynek na smaki” w duży i mały sprzęt AGD udowadniamy, że marka Amica jest naturalnym partnerem w każdej aranżacji kuchennej. Trzymamy kciuki za wszystkie drużyny i mamy nadzieję, że zmagania w nowym show POLSATU przyciągną przed ekrany setki tysięcy widzów, co miało już miejsce m.in. w edycji włoskiej, amerykańskiej czy argentyńskiej programu, które uzyskiwały rekordowe wyniki oglądalności podczas emisji. Oprócz lokowania aktywnego i pasywnego naszych sprzętów w ciągu dwóch miesięcy trwania programu, Amica dodatkowo reklamować będzie swoje parowe piekarniki w formie billboardów sponsorskich, popularyzując zdrowe przygotowywanie posiłków dzięki niezawodnym piekarnikom z funkcją FULL STEAM – mówi Paweł Rydz, dyrektor marketingu Grupy Amica.

Wśród urządzeń, z których będą korzystać uczestnicy “Family Food Fight. Pojedynek na smaki”, znalazły się m.in. najnowsze piekarniki parowe X-TYPE, które posiadają szereg funkcji przydatnych w codziennych zmaganiach kulinarnych – np. programy parowe, a także system OpenUp!, pozwalający na automatyczne otwarcie drzwi, jak również płyty gazowe z funkcją pełnej kontroli nad płomieniem FlameControl. Przydatność tych wszystkich rozwiązań sprawdzą uczestnicy programu w praktyce.


Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 5 milionów urządzeń rocznie.

fff

fff (0,1 MB)

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.