Kolejne udogodnienia dla klientów marki Amica

Grupa Amica wprowadza udogodnienia dla klientów
29 czerwca 2022

Od 1 lipca 2022 roku Grupa Amica wydłuża w dni powszednie pracę działu Obsługi Klienta w Polsce. Klienci będą mogli kontaktować się z konsultantami przez telefon w godz. od 8:00 do 18:00. To kolejna zmiana, która odpowiada na potrzeby użytkowników urządzeń marki Amica. Wcześniej firma uruchomiła sklep internetowy z akcesoriami, a także odświeżyła swoją stronę internetową - amica.pl.

Nowe, dłuższe godziny pracy działu Obsługi Klienta mają ułatwić użytkownikom sprzętu AGD dostęp do informacji i wesprzeć ich w zakresie użytkowania produktów.

– Od pewnego czasu otrzymujemy od naszych klientów sygnały o potrzebie kontaktu z nami także w późniejszych godzinach, wynikających chociażby z zobowiązań zawodowych. Rozumiemy potrzebę bezpośredniej rozmowy, dlatego wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom. Niezależnie od godzin pracy wszyscy nasi klienci mogą również korzystać z formularza online, który jest dostępny na stronie internetowej amica.pl/wsparcie bez żadnych ograniczeń – wyjaśnia Mirosław Korszeń, Customer Care Director w Grupie Amica. – To jedna z wielu zmian, które wdrażamy, żeby sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Naszą ambicją jest rozwój całego obszaru pomocy i zbudowanie relacji, w której klient będzie centralnym punktem zainteresowania firmy.

Bezpośrednia rozmowa telefoniczna nie jest jedyną możliwością kontaktu z pracownikami Grupy Amica. Klienci mogą korzystać także z formularza online umieszczonego na stronie amica.pl/wsparcie. Dzięki intuicyjnej nawigacji można w łatwy sposób zgłosić naprawę gwarancyjną i pogwarancyjną oraz przekazać wszelkie uwagi, spostrzeżenia lub pytania, które nie są związane z postępowaniem gwarancyjnym. Dodatkowo w dziale amica.pl/instrukcje klienci mają do dyspozycji intuicyjną wyszukiwarkę instrukcji obsługi i innych dokumentów, związanych z produktami marki Amica. Wystarczy wpisać numer seryjny sprzętu lub skorzystać z wyszukiwarki według kategorii i modelu urządzenia.

Na stronie internetowej klienci znajdą także uruchomiony w maju br. sklep internetowy z akcesoriami produktowymi i domowymi – amica.pl/sklep. Wraz z rozwojem nowego formatu sprzedaży w ofercie online będą pojawiać się kolejne tego typu artykuły. Firma oferuje w pełni bezpieczne formy płatności i pełną gwarancję producenta, jak również dostawę produktu w 24 godziny. Amica stawia też na klarowną procedurę zwrotu, która jest istotna w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez klientów. Dlatego termin, w jakim można zrezygnować z zakupu, został wydłużony ze standardowych 14 do 30 dni.


Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 5 milionów urządzeń rocznie.

Grupa Amica wprowadza udogodnienia dla klientów

Grupa Amica wprowadza udogodnienia dla klientów (0,7 MB)

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.