Nowa kuchnia, generalny remont czy wymiana sprzętu to zawsze emocjonujące wyzwanie. Jeśli planujesz wymianę płyty indukcyjnej, warto zwrócić uwagę na atrakcyjną ofertę przygotowaną przez Grupę Amica. Najnowsza akcja "Płyta zwraca się w BLIK", to doskonała okazja, aby zdobyć nawet 250 zł.
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić płytę indukcyjną marki Amica. Po zakupie należy podzielić się swoją opinią na temat nowego sprzętu na stronie internetowej sklepu, w którym dokonano zakupu, stronie Ceneo bądź amica.pl. Ważne, by każda opinia zawierała specjalny hasztag: #OpiniaoPlycieAmica. Kolejnym krokiem jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej.
Po wykonaniu tych kroków otrzymasz czek BLIK o wartości aż 250 zł, gotowy do natychmiastowego wykorzystania.
– Akcja „Płyta zwraca się w BLIK” to kolejny ukłon w stronę naszych klientów w trakcie procesu zakupowego. Ważne jest dla nas, by klienci dzielili się swoimi opiniami na temat wybranych produktów. Jesteśmy przekonani, że wymiana informacji między konsumentami to najlepszy sposób na ocenę naszych produktów – mówi Katarzyna Krzysiak, Sales Support Manager.
Akcja trwa od 1 lutego do 30 kwietnia 2024 roku lub do wyczerpania puli nagród, więc warto się spieszyć, aby skorzystać z tej unikalnej możliwości. Nie tylko możesz cieszyć się nową płytą indukcyjną marki Amica, ale także zyskać atrakcyjny zwrot gotówki, który z pewnością umili Twoje kuchenne doświadczenia.
Skrzynka kontaktowa: kontakt@moja.amica.pl
Szczegółowe informacje dostępne na stronie: www.moja.amica.pl/plytazwracasiewblik
Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 5 milionów urządzeń rocznie.