Studenci UEP poznali tajniki biznesu AGD

Amica
15 lipca 2024

Przedstawiciele Grupy Amica, wiodącego europejskiego producenta sprzętu AGD przeprowadzili zajęcia dla studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (UEP) w ramach programu Szkoły Liderek i Liderów (SLL). Program ten, trwający siedem miesięcy, ma na celu rozwijanie kompetencji zawodowych studentów i został przygotowany we współpracy z firmami należącymi do Klubu Partnera UEP. Grupa Amica jest jednym z kluczowych partnerów tego przedsięwzięcia.

Podczas zajęć, menedżer ds. PR Eliza Orepiuk-Szymura i Zdzisław Wiese z działu marketingu przybliżyli uczestnikom model biznesowy oraz sposób działania Grupy Amica. W wystąpieniu skupiono się także na międzynarodowym charakterze funkcjonowania grupy oraz strategii ESG. Dodatkowo Katarzyna Dawidek, dyrektorka ds. Zakupu Towarów poprowadziła wykład na temat współpracy biznesowej z Chinami, w tym z chińskim oddziałem Grupy Amica. Dzięki tym spotkaniom studenci mieli unikalną okazję poznać funkcjonowanie dużego przedsiębiorstwa od kuchni, co jest niezwykle cenne w kontekście ich przyszłej kariery zawodowej.

Zaangażowanie Grupy Amica w program SLL to kontynuacja dotychczasowej współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu. Firma aktywnie wspiera edukację biznesową studentów, wierząc, że inwestycja w przyszłych menedżerów i pracowników z wykształceniem ekonomicznym przyniesie korzyści nie tylko Amice, ale i całej polskiej gospodarce. Kolejnym dowodem na zaangażowanie Grupy Amica w rozwój edukacji jest kontynuowany od kilku lat sponsoring bezpłatnego dostępu do publikacji „Puls Biznesu” dla studentów oraz wykładowców UEP.

– Jesteśmy bardzo dumni z naszej współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu i programem Szkoły Liderek i Liderów. Udział w takich inicjatywach pozwala nam nie tylko dzielić się doświadczeniem i wiedzą, ale także inspirować młodych ludzi do dynamicznego i odpowiedzialnego działania w biznesie. Nasze zaangażowanie w rozwój kompetencji zawodowych studentów to inwestycja w przyszłość, która przyniesie korzyści zarówno uczestnikom programu, jak i całemu rynkowi pracy nie tylko w Polsce. Zajęcia pokazały, że studenci już teraz interesują się rynkiem międzynarodowym. Zadawali wiele pytań na temat marek należących do Grupy Amica, które sprzedawane są w różnych krajach na świecie. Wierzymy, że zajęcia oparte na praktycznej wiedzy ułatwią studentom początek kariery zawodowej – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, menedżer ds. PR Grupy Amica.

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu od lat plasuje się w czołówce najlepszych polskich uczelni ekonomicznych, przygotowując swoich studentów do roli menedżerów i dyrektorów firm. Współpraca z takimi partnerami jak Grupa Amica pozwala studentom na zdobywanie praktycznej wiedzy i lepsze zrozumienie realiów przyszłego zawodu.


Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najcenniejszych polskich marek, z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia prawie 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 4 milionów urządzeń rocznie.

Amica

Amica (9,6 MB)

Amica

Amica (12,2 MB)

Amica

Amica (14,5 MB)

Amica

Amica (12,4 MB)

Amica

Amica (14,3 MB)

Amica

Amica (11,9 MB)

Amica

Amica (10,8 MB)

Amica

Amica (13,5 MB)

Amica

Amica (16,6 MB)

Amica

Amica (10,1 MB)

Amica

Amica (9,2 MB)

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.