Polskie marki łączą siły w akcji „MILLion korzyści w Twoim domu”

Amica
09 października 2025

Amica rozpoczęła współpracę z marką MILL – polskim producentem środków czystości. Pierwszym efektem jest akcja „MILLion korzyści w Twoim domu”, w ramach której osoby kupujące pralkę lub zmywarkę Amica otrzymają trzymiesięczny zapas produktów MILL.  

To akcja, dzięki której klienci mogą korzystać z nowego sprzętu od razu po zakupie – bez dodatkowych przygotowań i bez konieczności kupowania detergentów. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zarejestrować urządzenie i dodać opinię z hashtagiem #MojaOpiniaAmica na stronie internetowej: amica.pl/millionkorzysci

Wspólna idea i początki współpracy

Współpraca Amica i MILL to partnerstwo oparte na wspólnych wartościach i zrozumieniu potrzeb klientów. Amica od lat koncentruje się na tym, by sprzęty ułatwiały wykonywanie codziennych obowiązków domowych. MILL wyznaje podobne wartości stawiając na jakość, praktyczne rozwiązania i troskę o środowisko. Połączenie wieloletniego doświadczenia w tworzeniu sprzętów AGD z wiedzą o skutecznym i bezpiecznym sprzątaniu pozwoliło obu markom zaprojektować ofertę, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby współczesnych użytkowników.

Strategia i plany na przyszłość

Amica i MILL nie kończą współpracy na jednej akcji konsumenckiej i już pracują nad długofalową strategią sprzedażową. Jej celem jest połączenie doświadczenia i potencjału dwóch polskich firm, które w swoich branżach konsekwentnie stawiają na jakość i zaufanie klientów.

- To kolejna z realizowanych przez nas akcji promocyjnych, w której łączymy siły z polskimi producentami. Obecnie z firmą MILL pracujemy nad szerszą strategią, opartą na synergii działań sprzedażowych. Uchylając rąbka tajemnicy powiem tylko, że produkty MILL zostaną włączone do oferty online amica.pl, a nasze urządzenia pojawią się w ich kluczowych punktach sprzedaży. Pozwoli to obu stronom na zwiększenie zasięgu i atrakcyjności dla klientów – mówi Dagmara Ziach z sekcji wsparcia sprzedaży.

Wspólne działania Amiki i MILL to nie tylko element strategii wzmacniania pozycji rynkowej, ale przede wszystkim przykład podejścia, w którym najważniejszy jest komfort klienta – od momentu zakupu urządzenia po jego codzienne użytkowanie.

 


Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najcenniejszych polskich marek, z prawie 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia prawie 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 4 milionów urządzeń rocznie.

Amica

Amica (0,5 MB)

Amica

Amica (0,0 MB)

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.