Gorączka grudniowych zakupów. Krajowe produkty zyskują przewagę
Czas przedświąteczny, a zwłaszcza grudzień, to okres wielu decyzji zakupowych. Trzeba przygotować dom na święta, obdarować najbliższych prezentami, zadbać o smakołyki i upominki dla współpracowników. W tym czasie dokonujemy wielu zakupów, ale jeszcze więcej produktów czeka na wybór. Choć rynek oferuje możliwość wyboru różnych marek, raport „Made in Poland” pokazuje, że Polacy... Przejdź do publikacji Gorączka grudniowych zakupów. Krajowe produkty zyskują przewagę
15.12.2025
Praktyczne pomysły na prezenty na święta – mniej przedmiotów, więcej funkcjonalności
Zbliżające się święta to czas, w którym szukamy prezentów łączących radość obdarowywania z realną wartością dla bliskich. Jak wynika z raportu Made in Poland, opartego na badaniu SW Research dla Grupy Amica, 78% Polaków wybiera produkty krajowe, gdy jakość i cena są porównywalne. ... Przejdź do publikacji Praktyczne pomysły na prezenty na święta – mniej przedmiotów, więcej funkcjonalności
11.12.2025
Nowa strona Fundacji Amicis: szybsza i łatwiejsza pomoc
Fundacja Amicis, z okazji 20-lecia swojej działalności, uruchomiła nową wersję strony internetowej. Nowoczesny, bardziej funkcjonalny design oraz łatwiejsza nawigacja to odpowiedź na potrzeby darczyńców, którzy teraz mogą szybciej i wygodniej wspierać fundację w jej szczytnych celach. ... Przejdź do publikacji Nowa strona Fundacji Amicis: szybsza i łatwiejsza pomoc
09.12.2025
Grupa Amica podsumowuje trzy kwartały 2025 roku
Największy polski producent AGD prezentuje wymierne efekty podjętych działań optymalizacyjnych procesy biznesowe, dzięki którym wyraźnie wzrosła efektywność operacyjna, a w ślad za nią kolejny kwartał potwierdza zdolność Grupy Amica do generowania zysków nawet pomimo przedłużającej się dekoniunktury na rynku dóbr trwałych w Europie. ... Przejdź do publikacji Grupa Amica podsumowuje trzy kwartały 2025 roku
24.11.2025
95% Polaków ufa rodzimym markom
Polacy coraz częściej wybierają produkty krajowych producentów - nie z przyzwyczajenia, lecz z przekonania. Z raportu „Made in Poland”, przygotowanego przez SW Research z inicjatywy Grupy Amica, wynika, że aż 95% badanych uznaje polskie marki za godne zaufania, a 70% ufa im bardziej niż zagranicznym. ... Przejdź do publikacji 95% Polaków ufa rodzimym markom
17.11.2025
Sport, zaangażowanie i pomoc – zakończyła się akcja Amica Group Sports Challenge 2025
Wrzesień w Grupie Amica ponownie upłynął pod znakiem sportu, współpracy i pomagania. Zakończyła się kolejna edycja wyzwania Amica Group Sports Challenge, w którym pracownicy spółek z Polski i zagranicy połączyli siły, by wspólnym wysiłkiem wesprzeć potrzebujących. ... Przejdź do publikacji Sport, zaangażowanie i pomoc – zakończyła się akcja Amica Group Sports Challenge 2025
05.11.2025