Polacy coraz chętniej poszerzają kulinarne horyzonty i przekonują się do poznawania nowych smaków oraz do nowoczesnych technologii w kuchni – wynika z badania TNS Polska przeprowadzonego na zlecenie firmy Amica. ... ...
Od listopada Amica startuje z nową kampanią reklamową dla urządzeń z segmentu małe AGD. Aktywność reklamowa będzie obejmować zintegrowane, wielokanałowe dotarcie do konsumentów. Działania potrwają do 13 grudnia. ...
„Perfekcyjna zabudowa” to hasło nowej, ogólnopolskiej akcji konsumenckiej firmy Amica, która wystartowała 15 września. Akcja obejmuje sprzęt AGD do zabudowy i potrwa do 30 listopada. ... ...
Pralka stała się dziś nieodzownym elementem każdego domu. Urządzenie to posiada obecnie 95% społeczeństwa[1]. Co jednak wiemy o praniu, jakie są nasze nawyki, jak radzimy sobie z tą czynnością na co dzień? Amica postanowiła to sprawdzić, przeprowadzając badanie „Wiedza wyjdzie w praniu” wśród internautów. ... ...
Wraz z początkiem września na antenie TVN rozpoczęła się emisja programu MasterChef. W tegorocznej edycji popularnego kulinarnego show widzowie będą mogli zapoznać się z możliwościami inteligentnych urządzeń AGD z nowej linii Amica IN. ... ...
Od 4 do 9 września w Berlinie odbywają się targi elektroniki użytkowej IFA 2015, podczas których odwiedzający mogą zapoznać się z najnowszymi zdobyczami technologii. Na miejscu nie mogło zabraknąć firmy Amica Wronki S.A. wraz z najnowszą linią inteligentnych sprzętów Amica IN., idealnie wpisujących się w nurt smart home. ... ...