Zmiana na stanowisku rzecznika prasowego
Informujemy, że od 1 sierpnia 2020 roku pan Zdzisław Wiese będzie pełnił obowiązki rzecznika prasowego Grupy Amica S.A. we Wronkach. Zdzisław Wiese pracuje w Grupie Amica S.A. od ponad 15 lat. Bezpośrednio przed przejęciem obowiązków rzecznika pracował w dziale marketingu grupowego Amica Handel i Marketing odpowiadając za projekty z zakresu komunikacji marketingowej. ... Przejdź do publikacji Zmiana na stanowisku rzecznika prasowego
31.07.2020
Przepis na garden party!
Przymusowa kwarantanna, na którą byliśmy skazani przez ostatnie miesiące, udowodniła nam, że na pozór proste i zwyczajne czynności dodają życiu smaku. Zamknięci w domu zorientowaliśmy się, że najbardziej brakuje nam nie wyjścia do centrum handlowego, restauracji czy kina, ale kontaktu z drugim człowiekiem. ... Przejdź do publikacji Przepis na garden party!
29.07.2020
Amica zamierza wypłacić 3 zł dywidendy na akcję
Rada Nadzorcza największego polskiego producenta AGD pozytywnie zaopiniowała rekomendację Zarządu, aby do akcjonariuszy trafiły ponad 22,5 mln zł w formie dywidendy z zysku wypracowanego w roku 2019.
-Propozycja Zarządu wynika przede wszystkim z relatywnie optymistycznego rozwoju sytuacji w otoczeniu biznesowym, solidnego zysku roku 2019 i bezpiecznych wskaźników finansowych. ... Przejdź do publikacji Amica zamierza wypłacić 3 zł dywidendy na akcję
23.07.2020
Amica – polska marka sprzętu AGD wspiera w trudnych czasach
Rusza nowa kampania wizerunkowa marki, która zaangażowała się w pomoc najbardziej potrzebującym w okresie pandemii
Być blisko ludzi, ułatwiać im życie, odpowiadać na ich potrzeby, nieść wsparcie i pomoc potrzebującym – w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej, której start zaplanowano na 20 lipca, marka Amica podkreśla swoje polskie korzenie i opowiada historię o tym, co od... Przejdź do publikacji Amica – polska marka sprzętu AGD wspiera w trudnych czasach
20.07.2020
Weź to na świeżo – razy 3!
W ostatnim czasie gromadzenie zapasów weszło nam w nawyk i… nie ma w tym nic złego! Warto jednak pamiętać, że duże zakupy wymagają „specjalnego traktowania”, zwłaszcza te, które lubią zimno. Dlaczego? Ponieważ odpowiednia temperatura i wilgotność powietrza w lodówce pozwalają żywności zachować świeżość i wartości odżywcze na dłużej. ... Przejdź do publikacji Weź to na świeżo – razy 3!
06.07.2020
Program Amica Ekoiści z nagrodą Golden Arrow
Konkurs Golden Arrow wyznacza trendy w komunikacji marketingowej. Jury nagradza innowacyjne kampanie oraz zwraca szczególną uwagę na wykorzystanie niestandardowych narzędzi i rozwiązań. Podczas finałowej gali, 25 czerwca 2020 roku, Amica zdobyła nagrodę Golden Arrow 2020 w kategorii Najlepszy Program Lojalnościowy B2B za projekt Amica Ekoiści. ... Przejdź do publikacji Program Amica Ekoiści z nagrodą Golden Arrow
30.06.2020