Amicis

20 lat Fundacji Amicis. Historia pisana dobrem

Założona we Wronkach w 2005 roku Fundacja Amicis od dwóch dekad niesie bezinteresowną pomoc dzieciom, osobom starszym, samotnym, a także tym, którym nie sprzyja los. W tym roku fundacja obchodzi jubileusz 20-lecia swojej działalności – to dobra okazja, by przypomnieć, ile można osiągnąć dzięki prawdziwej potrzebie serca, empatii, zaangażowaniu i współpracy. ...

25.06.2025 12:30 Czytaj więcej
Amica

Defibrylator dostępny dla mieszkańców Wronek – tu liczy się każda sekunda

Od teraz mieszkańcy Wronek mają łatwiejszy dostęp do sprzętu ratującego życie. Przy głównym wejściu do siedziby firmy Amica przy ul. Mickiewicza zamontowano defibrylator AED – dostępny całodobowo także dla lokalnej społeczności. ...

18.06.2025 07:13 Czytaj więcej
Amica

Nowa odsłona Zarządu Grupy Amica

Akcjonariusze podczas Walnego Zgromadzenia zdecydowali o powierzeniu funkcji Prezesa Zarządu Robertowi Stobińskiemu, podczas gdy ustępujący Prezes Jacek Rutkowski pozostaje związany z Amiką i będzie doradzał Zarządowi w kwestiach strategicznych. ...

16.06.2025 11:00 Czytaj więcej
Grupa Amica

Sukcesja w Zarządzie Grupy Amica

Po 22 latach prezesury Pan Jacek Rutkowski obejmie rolę doradcy strategicznego Zarządu największego polskiego producenta AGD, którym ma pokierować dotychczasowy Pierwszy Wiceprezes Robert Stobiński. Zarząd dodatkowo ma wzmocnić Pani Maja Rutkowska, zasiadająca obecnie w Rozszerzonym Zarządzie Grupy Amica. ...

16.05.2025 13:59 Czytaj więcej
Kampania Pieczenie na medal jpg

Pieczenie na medal. Amica rusza z nową kampanią i gwarancją jakości piekarników

Niezawodność, prostota i realna pomoc w wykonaniu domowych obowiązków – to cechy, na które stawia Amica w swojej najnowszej kampanii reklamowej „Pieczenie na medal”. Marka chce zwrócić uwagę na fakt, że dzięki swojej ekspertyzie w sprzętach grzejnych wspiera konsumentów nie tylko w codziennych obowiązkach, ale i sprawianiu przyjemności innym domownikom. ...

16.05.2025 08:38 Czytaj więcej

Nowa strategia

W nowej strategii misja Amiki zakłada oferowanie trwałych i niezawodnych sprzętów AGD z najwyższej jakości obsługą w celu ułatwienia codziennego życia konsumentom, respektując lokalne tradycje i dziedzictwo silnych lokalnych marek (Amica, Fagor, Gram, Hansa, CDA). Wizją Grupy Amica jest z kolei stanie się najbardziej rekomendowaną marką sprzętu grzejnego na kluczowych rynkach w Europie. Spółka zamierza skupić się na sprzedaży w krajach europejskich, przy czym planowany rozwój sprzedaży na poszczególnych rynkach geograficznych ma być realizowany w oparciu o dedykowane konkretnym obszarom strategie sprzedażowo-marketingowe. Amica opracowała strategię produktową i doświadczeń pozakupowych, aby wyraźnie zyskać w oczach europejskich konsumentów, a jednocześnie zidentyfikowała czynniki produktowe, operacyjne i finansowe, dzięki którym zamierza stać się preferowanym partnerem B2B.

01.10.2024 10:00
Zobacz wszystkie wideo
 AN 1794

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.