DSC07762

95% Polaków ufa rodzimym markom

Polacy coraz częściej wybierają produkty krajowych producentów - nie z przyzwyczajenia, lecz z przekonania. Z raportu „Made in Poland”, przygotowanego przez SW Research z inicjatywy Grupy Amica, wynika, że aż 95% badanych uznaje polskie marki za godne zaufania, a 70% ufa im bardziej niż zagranicznym. ...

17.11.2025 08:37 Czytaj więcej
Spotkanie finałowe - Amica Group Sports Challenge 2025 FINAL3 (1)

Sport, zaangażowanie i pomoc – zakończyła się akcja Amica Group Sports Challenge 2025

Wrzesień w Grupie Amica ponownie upłynął pod znakiem sportu, współpracy i pomagania. Zakończyła się kolejna edycja wyzwania Amica Group Sports Challenge, w którym pracownicy spółek z Polski i zagranicy połączyli siły, by wspólnym wysiłkiem wesprzeć potrzebujących. ...

05.11.2025 06:00 Czytaj więcej
Amica

Amica wyróżniona tytułem Konsumenckiego Lidera Jakości 2025 w kategorii kuchni wolnostojących

Kuchnie wolnostojące Amica zostały uhonorowane prestiżowym tytułem Konsumenckiego Lidera Jakości 2025. Wyróżnienie to potwierdza, że użytkownicy uznają je za synonim niezawodności, funkcjonalności i łatwej obsługi. ...

31.10.2025 06:30 Czytaj więcej
Amica

Amica laureatem SAP Innovation Awards – nagroda za odwagę bycia pierwszym

W październiku 2025 roku, podczas gali SAP Innovation Awards 2025, wyróżniono firmy, które dzięki odważnym i innowacyjnym wdrożeniom technologii SAP, wyznaczają nowe standardy w swoich branżach. W gronie laureatów znalazła się Grupa Amica. ...

29.10.2025 12:28 Czytaj więcej
Amica

Opinia, która się opłaca – Amica rusza z akcją „Kup, oceń i zyskaj”

Jesienią, marka Amica ponownie zaprasza klientów do udziału w akcji „Kup, oceń i zyskaj z Amica”. To okazja, by nie tylko cieszyć się nowoczesnym sprzętem kuchennym, ale też otrzymać nagrodę pieniężną – nawet do 450 zł za zakup i opinię o piekarniku oraz płycie grzejnej. ...

16.10.2025 05:00 Czytaj więcej

Nowa strategia

W nowej strategii misja Amiki zakłada oferowanie trwałych i niezawodnych sprzętów AGD z najwyższej jakości obsługą w celu ułatwienia codziennego życia konsumentom, respektując lokalne tradycje i dziedzictwo silnych lokalnych marek (Amica, Fagor, Gram, Hansa, CDA). Wizją Grupy Amica jest z kolei stanie się najbardziej rekomendowaną marką sprzętu grzejnego na kluczowych rynkach w Europie. Spółka zamierza skupić się na sprzedaży w krajach europejskich, przy czym planowany rozwój sprzedaży na poszczególnych rynkach geograficznych ma być realizowany w oparciu o dedykowane konkretnym obszarom strategie sprzedażowo-marketingowe. Amica opracowała strategię produktową i doświadczeń pozakupowych, aby wyraźnie zyskać w oczach europejskich konsumentów, a jednocześnie zidentyfikowała czynniki produktowe, operacyjne i finansowe, dzięki którym zamierza stać się preferowanym partnerem B2B.

01.10.2024 10:00
Zobacz wszystkie wideo
 AN 1794

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.