Polskie marki łączą siły w akcji „MILLion korzyści w Twoim domu”
Amica rozpoczęła współpracę z marką MILL – polskim producentem środków czystości. Pierwszym efektem jest akcja „MILLion korzyści w Twoim domu”, w ramach której osoby kupujące pralkę lub zmywarkę Amica otrzymają trzymiesięczny zapas produktów MILL. ... Przejdź do publikacji Polskie marki łączą siły w akcji „MILLion korzyści w Twoim domu”
09.10.2025
Kulinarna podróż przez smaki świata – od sushi po wigilijne pierogi
Akademia Amica otworzyła zapisy na jesienno-zimową edycję warsztatów kulinarnych. W programie znalazły się spotkania, które pozwalają uczestnikom przenieść się do różnych zakątków świata i poznać sekrety lokalnych kuchni – od klasycznej kuchni greckiej i hiszpańskiej, przez aromatyczną kuchnię wietnamską, aż po świąteczne przepisy wigilijne. ... Przejdź do publikacji Kulinarna podróż przez smaki świata – od sushi po wigilijne pierogi
22.08.2025
Lato w duecie. Amica i Bracia Sadownicy stawiają na współpracę marek
Letnia współpraca dwóch polskich marek – Amiki i Braci Sadowników – pokazuje, jak producenci z różnych branż mogą łączyć siły wokół wspólnego celu. Akcja „Zapakuj więcej Musssującego orzeźwienia” wystartowała 1 lipca i potrwa do końca września 2025 roku lub do wyczerpania zapasów. ... Przejdź do publikacji Lato w duecie. Amica i Bracia Sadownicy stawiają na współpracę marek
22.07.2025
Nowa odsłona strony serwisowej Amica. Łatwiej, szybciej, z troską o sprzęt i użytkownika
Korzystanie ze sprzętu AGD powinno być wygodne i bezproblemowe – od pierwszego uruchomienia, przez codzienną eksploatację, aż po ewentualne naprawy. Amica odświeżyła swoją stronę serwisową, by zapewnić jeszcze lepsze wsparcie na każdym etapie użytkowania urządzeń. ... Przejdź do publikacji Nowa odsłona strony serwisowej Amica. Łatwiej, szybciej, z troską o sprzęt i użytkownika
16.07.2025
Co Polacy lubią w kuchni? Nowe badanie pokazuje, że chodzi o coś więcej niż jedzenie
Gotowanie i pieczenie coraz rzadziej traktujemy jak obowiązek, a częściej – jak sposób na bliskość, radość i chwilę oddechu. Z badania zrealizowanego przez SW Research z inicjatywy Grupy Amica wynika, że niemal połowa Polaków kojarzy te czynności z czasem spędzanym z rodziną, a prawie tyle samo – ze sprawianiem przyjemności innym. ... Przejdź do publikacji Co Polacy lubią w kuchni? Nowe badanie pokazuje, że chodzi o coś więcej niż jedzenie
09.07.2025